Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

Ik kan het niet laten. Nog eentje dan, en dan slinger ik even de mm200 om! :sweat_smile::sunglasses:

Ow ja, had ik al gezegd dat ik al weekend heb?

Lekker weekend allemaal! :grimacing:

10 likes

Namens @junior een MM in de zon☀️

11 likes

10 likes

Doet 't ook prima in de zon … :sunglasses:
Ik ga nog even wat doen, anders zit ik weer tot in de avond te werken.

Later! :beers:

1 like

Ja dat klopt, Zondag ingeruild samen met de Legend Diver voor de JLC. :wink:

4 likes

Aha. :sunglasses::+1:

3 likes

Heerlijk stralend squale weekend allemaal.

11 likes

Goeiemiddag mannen! Hier ook al lekker aan het genieten van het weekend en de zon :sunny:

Welkom terug @daffie

11 likes

Dank je Koen! :+1: Fraaie blauwe 1521 :ok_hand:

3 likes

Mijn ervaring is dat ie niet zozeer op de wijzerplaat sparkeld maar meer op de details eromheen tevens vind ik m op de carbon strap n soort van Netjes uitstralen

1 like

Dikke zonnebril ook :sunglasses::heavy_check_mark:

1 like

Ik snap dat je een bund wil, die zijn tof!

Maar die van Jaap vind ik best kut. Teveel kleuren op de plaat. Ik zou die Chronofactum limited kopen.

11 likes

Nog eentje om de zon te vieren

12 likes

Ja daar ben ik inmiddels van overtuigd! :raised_hands:

Stiekem vond ik die blauwe bund die jij hebt gehad nog het tofst tot nu toe. Jammer dat die niet binnen het forum is gebleven.

Misschien ga ik gewoon even een gezocht-topic aanmaken naar een 1521 bund en kijken of daar nog iemand op reageert. :slight_smile:

3 likes

Deze is ook echt tof, heb “vroeger” een rood/zwart gestreepte gehad, had ik nooit weg moeten doen, nooit meer 1 van gezien…

O, en de Matic van @junior is bij mij terecht gekomen😎

Vandaag een nieuwe Astron opgepikt; weer wat anders…

11 likes

Ja die was wel gaaf, ook zo een die je nooit meer terug koopt. Die had ik wel binnen het forum geflipperd. Net zoals de Opaco trouwens :see_no_evil:

De Laval is misschien nog een optie? Geen bund maar wel een fijne zomerklatser. Had 'm bijna bij Q gekocht maar volledig gepolijste horloges zijn geen blijvers. Desondanks een heel gaaf model :+1:

9 likes

Deze opaco is gaaf, die staat nog op m’n lijstje

1 like

Ja jij wel. :grimacing: Maar volgens mij is hij daarna toch nog buiten het forum geraakt. :smiling_face_with_tear: Maar goed, dat gebeurd gewoon.

Die Opaco is trouwens ook wel heel gaaf! Laval ook, alleen die zou ik eerst eens in het echt moeten zien… durf ik niet ongezien te kopen.

2 likes

Klaar met werken dus nog maar even de zon in met m’n eigen Bund LE

Fijn weekend mannen :sunny:

14 likes