Oeranje
Die blauwe is volgens mij nog nieuw te koop…
Ik heb die laatst voor een degelijke prijs langs zien komen, als je hem terug wil kan ik wel even op zoek!
Dat geloof ik niet …
Het gaat om deze hè:
Ook tof! Is dit de 001 (met blauw) of is dit de 003 (zwart)? De laatste staat nog op mijn bukketlijst. Jaap heeft 'm liggen maar ik ga eerst een tijdje met de MM rondlopen.
Dit is de blauwe ssh001. Hij had de 003 ook bij zich, maar ik ben voor blauw gegaan…
Zeker ook een toffe variant in carbon.
Congrats on de Matic en Astron NA’s
Effe gegoogled, gaaf apparaat!
“in excellent condition” …
Dit is een tweedehandsje vriend, als nieuw. Dat wel. Het horloge was in 2018 ook binnen een mum van tijd uitverkocht (overigens voor een stuk lagere prijs!). Lorologiese is trouwens ook geen Squale AD, met verder wel een mooie collectie. Goed gevonden!
EDIT: Die @Zulu heeft gehad was overigens blasted. Deze ziet er nogal gepolijst uit. Dit is dus ook een andere uitvoering.
PS Linkje is handig voor diegenen die er toch bijna 1600 euro voor over hebben: Klik.
zoeken en vinden op het net gaat me prima af, Lezen wat minder…, Lees; ik Lees niet
Ze doen de laatste jaren wel vaker gek als het om de resale van Squale limiteds gaat…
De Gnomon Diver Down Bund van mij heeft ook op Chrono gestaan voor meer dan 3k. (Dat was wel het uiterste, maar toch, sloeg nergens op imho)
De AWCO Squale Bund Limited met datum ben ik tegengekomen gebruikt voor 1800. Kwam nog inklaring en btw bij…
Ben er toch te nuchter voor om meer dan 750 premium te betalen voor een andere dial en bezelinlay.
Ik weet het zo net nog niet …
#MeToo
Hmmz,
Wordt het niet eens een tijd voor een echte 1521 Squale HF-kroeg-bund limited?
Zou wel willen, maar ik weet niet of zoiets uitvoerbaar en in lijn is met de forum reglementen.
Als je 'm niet als HF Limited op de markt brengt, maar bijvoorbeeld als een limited van een AD mag het gewoon hoor. Daar heeft ‘de firma’ HF dan helemaal niks mee te maken of van te vinden. Binnen de HFLE regels gaat het zeker niet lukken. Dan maar een QW Pub Edizione, dat kan gewoon.
Ik ben voor!
Een soort van Opaco hfle