Haha nee vandaar m’n eerste vraag over hoe warm hij moest gaan worden
Ik heb weleens meegekregen dat het een probleem kan worden als je eerst met een horloge in de zon ligt en dan vervolgens in koud water springt. Door die werking tussen de binnen en buitentemperatuur zou er dan een zuigende werking kunnen plaatsvinden. Maar dat zou bij een modern horloge zonder gebreken in de waterdichtheid geen probleem moeten zijn. Dit is me verteld door een professioneel horlogemaker maar ik heb totaal geen natuurkundige achtergrond of kennis om het te bevestigen of ontkrachten.
Alle duikers die ik heb gehad van 300+ euro hebben sauna en dergelijke overleefd.
Ook de schok van heet naar een koude dompel was geen probleem.
Uiteraard geen ouwe meuk wat tegen vintage aanschurkt.
Aangeraden wordt het meestal niet maar een redelijk jonge duiker met alle pakkingen intact kan vaak meer hebben dan je denkt.
Heb ook nog nooit condens onder het glas gehad met een duiker. Wel bij een normaal horloge die alleen even op het planchet lag tijdens een warme douche.
(Aan deze claims kunnen geen rechten worden ontleend, dat dan weer wel🥳)
De enige die hier ouwe meuk is ben ik, bijna al mijn horloges zijn jong of nieuw en geen vintage
Mooi, gefeliciteerd!
Ja, dat is mij ook verteld. En ik denk door dezelfde
Heerlijk…
Ja als je dat op andere vlakken ook zou kunnen veroorzaken door de buitentemperatuur te verlagen zouden mijn ramen ‘‘s winters nooit meer dicht zitten
Hahaha ja precies, die ene.
Gaaf man! Gefeliciteerd
Cheers!
Ik zit hier aan een slap theetje, met flinke hoestbuien en koorts.
Congratulazioni!
Een erg coole 1521, vind ik!
Kippensoep met sambal!
Thanks, daarmee zingen we het wel uit tot de Laval binnen is
Jij ook nog een verlaat welkom (terug?) niet de minste
Thx kerel. Ik was idd al eens in dit clubhuis geweest.
Bless you my son.
Ook leuk toch