Zo zie je er nooit 1 in het topic, en zo zijn er ineens 2 in beeld! Lekkah!
draagt ook echt super , en natuurlijk top klok
Nice hoor! Ik ben benieuwd hoe deze er uit zou zien met een Bund bezelinsert en een zwarte datumschijf
Nadat ik de Matic aan mijn collectie had toegevoegd, kreeg ik van @junior een aantal bandjes van hem aangeboden. Ik kreeg ze zomaar opgestuurd van hem, zo gaat dat hier in de kroeg. Vandaag eindelijk tijd om ze eens te proberen.
Ik vind zelf de “gewone” rubber band fijner en mooier, gezien het formaat van het horloge vind ik zelf de racing tropic iets te smal worden.
Voor nu terug op staal, maar als de zomer er echt is, gaat ie zeker op de oranje band!!
Schijnt lastig zijn. Zowel via de site als email contact gezocht. Dik een week verder en nul komma nul reactie.
Heel slecht dit
ModderArchy
Vind ik ook voor de Matic. Maar op de 1521 is hij perfect!
Zeg dat…
Iemand moet het doen . ik kan geen foto meer terugvinden van hoe m’n 1521 eruit zag met zwarte datumschijf en Bund bezel, zou dan een aardig beeld geven als je je inbeeld dat de kast zwart is.
Ik heb de 1521 alweer een paar dagen om. Was echt flink wennen gezien in de Santos Galbee daarvoor eigenlijk dagelijks droeg en je met dat ding niet merkt dat je een horloge om hebt.
Maar nu ik weer gewend ben… wat is het toch een lekker horloge
Weet niet hoor, Arch. Zou voor mij dan een beetje erg monotoon worden. Beetje saai, denk ik.
Ja, toffe actie van @junior.
Ja, da’s köt, idd!
Denk een beetje zoals de forged Carbon van @daffie maar dan natuurlijk een beetje anders. Denk dat het wel tof zou zijn
O.k… Ja, misschien toch wel vet.
Ben ik helemaal met je eens, de ‘summit’ (zo noemen we die gewone) staat echt tof op de Matic. Dat racing tropic ding lijkt me inderdaad beter op de 1521, dat laat @Kleine_gup_in_grote_oceaan ook wel zien.
Ik heb voor mijn Marina Militare ook een summit inkomend (oranje). Die ga ik eerst proberen, omdat ik daarvoor nog een passende Squale sluiting heb liggen. Anders wil ik ook een nieuwe sluiting kopen en de kosten daarvan zijn een beetje ‘uit verhouding’. Maar als het niet anders kan, komt de racing tropic er ook …
Nogmaals veel plezier met de bandjes @HeinW!
Leuk dat ze goed terecht zijn gekomen.
Vreemd en waardeloos! @Archer en ook ikzelf hebben via e-mail al eens contact gehad en dat ging prima (in ieder geval bij mij).
Ik heb al aangegeven dat ik dezelfde ervaring als @Proenski heb sterker nog ik heb helemaal nooit een reactie gehad
(terwijl ik gewoon iets wilde kopen)

Ik heb al aangegeven dat ik dezelfde ervaring als @Proenski heb
sterker nog ik heb helemaal nooit een reactie gehad

terwijl ik gewoon iets wilde kopen
Is dit wat? Heb hem incoming voor mijn vrouw.
Kon hem voor die paar tientjes niet voorbij laten gaan…
Misschien meneer Maggie is even appe?

Misschien meneer Maggie is even appe?
Die mag mij onderhand wel eens appe

Is dit wat?
Dit ziet er in ieder geval wel tof uit!
Ik denk dat @SirSqualeWhale er wel wat zinnigs over te vertellen heeft: Gerard, please enlighten us on the Wertex 10 Atmos ‘mini’ …

Die mag mij onderhand wel eens appen