Als het goed is allebei morgen, maar kan zomaar een dag later worden met UPS ![]()
Klopt 20mm
Squale made many divers that were smaller than the Medium
These include the ‘Mini’, the ‘Tiny’, and the ‘Tina’, plus the 702, 723, etc.
They are all very small. And most are found in exceptional condition, suggesting they were never used very much.
The Wertex pictured is a base model. The more premium vesrions had acrylic bezels like on the old Masters (and there is a seller on ebay with a few NOS bezels for sale.
Jazeker!
Misschien maar op zoek naar zo’n luxe bezel.
Dat had ie al aangegeven toch, gewoon opsturen met een reparatie-formuliertje erbij ![]()
Ik wil eerst vooraf even contact, da’s toch niet zo ingewikkeld??
Heej don’t blame me
Schijnbaar wel ![]()
Jij maakt de opmerking, ik kan prima lezen. Ik vind dit niet echt grappig eerlijk gezegd.
We zijn wel wat gewend.
Maar wij doen geen zaken met Squale zelf. Wij hebben een Duitse S.M. die de leveringen regelt. Garantie of reparaties doen we altijd via een reparatieformulier omdat het anders niet werkt.
De kans op een passend antwoord is echt groter als je dit even via PB doet.
Maar even wat anders, waarom benader je de AD niet even die het ding oorspronkelijk heeft verkocht? Die kunnen je zeker helpen, ook als de garantie is verlopen. Of komt 'ie bij QW vandaan?

Nej
Ik meen te hebben gelezen dat je (net?) buiten garantie valt? Is het wellicht een idee ‘m eens langs een van de bekende horlogemakers op HF (zoals PeterLC) te brengen om na te laten kijken? Misschien kan het eenvoudig worden gerepareerd. ![]()
Die kan ik van harte aanbevelen als het om Squale gaat … ![]()
![]()
![]()
Als je meeleest Peter: Geintje man, ik weet dat je een geschikte peer en een goeie horlogemaker bent!
Oh nou ja…Peter noemde ik als voorbeeld. Het mag gewoon iemand anders zijn heh.
Dat is aan @Proenski
Deze lijkt er ook wel erg op.

Zit ook een SW200-1 in als ik me niet vergis.
Die kan vrijwel elke horlogemaker wel even nakijken.
Ik heb trouwens niks tegen Peter hoor, maar hij is zelf een beetje boos op Squale. ![]()
Dat is 'm ook denk ik.
Gaaf, zo’n oude advertentie! De ‘tiny’ lijkt me ook niet heel groot, als deze plaatjes ten opzichte van elkaar in verhouding zijn.
En oh wat een lol heb je weer.
Ik reageerde naar Proeski heh…met een serieus idee op zijn serieuze vraag/issue.