Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

Ik pas mij gewoon uitstekend aan

1 like

Doe je goed! Even wat anders, heb je al een ETA van de Heritage én van het Titanium dikkertje uit het tienerskledingwinkeltje?

1 like

Leuk cadeautje! Wel een kleintje, zo te zien. Maar dat is ook wel weer charmant.

Als het goed is allebei morgen, maar kan zomaar een dag later worden met UPS :sweat_smile:

1 like

Klopt 20mm

2 likes

Squale made many divers that were smaller than the Medium
These include the ‘Mini’, the ‘Tiny’, and the ‘Tina’, plus the 702, 723, etc.

They are all very small. And most are found in exceptional condition, suggesting they were never used very much.

The Wertex pictured is a base model. The more premium vesrions had acrylic bezels like on the old Masters (and there is a seller on ebay with a few NOS bezels for sale.

6 likes

Thanks Gerard!

:arrow_up:
Lees je mee @Edwindegraaf:slight_smile:

2 likes

@royke74 hoe doen jullie zaken met die lui??

Jazeker!
Misschien maar op zoek naar zo’n luxe bezel.

1 like

Dat had ie al aangegeven toch, gewoon opsturen met een reparatie-formuliertje erbij :sweat_smile:

Ik wil eerst vooraf even contact, da’s toch niet zo ingewikkeld??

Heej don’t blame me

Schijnbaar wel :roll_eyes:

Jij maakt de opmerking, ik kan prima lezen. Ik vind dit niet echt grappig eerlijk gezegd.

We zijn wel wat gewend.
Maar wij doen geen zaken met Squale zelf. Wij hebben een Duitse S.M. die de leveringen regelt. Garantie of reparaties doen we altijd via een reparatieformulier omdat het anders niet werkt.

3 likes

De kans op een passend antwoord is echt groter als je dit even via PB doet.

Maar even wat anders, waarom benader je de AD niet even die het ding oorspronkelijk heeft verkocht? Die kunnen je zeker helpen, ook als de garantie is verlopen. Of komt 'ie bij QW vandaan?

ba4172cc14bbd1a3c2e98b4ac1a84c03

Nej

2 likes

Ik meen te hebben gelezen dat je (net?) buiten garantie valt? Is het wellicht een idee ‘m eens langs een van de bekende horlogemakers op HF (zoals PeterLC) te brengen om na te laten kijken? Misschien kan het eenvoudig worden gerepareerd. :pray:

2 likes

Die kan ik van harte aanbevelen als het om Squale gaat:joy::joy::joy:

Als je meeleest Peter: Geintje man, ik weet dat je een geschikte peer en een goeie horlogemaker bent!

Oh nou ja…Peter noemde ik als voorbeeld. Het mag gewoon iemand anders zijn heh. :thinking: Dat is aan @Proenski

2 likes

Deze lijkt er ook wel erg op.
2-min--th

3 likes