Goedemorgen allen!
Zal ongetwijfeld aan het shot liggen, maar zo krijg ik de indruk dat hij qua diameter minstens net zo groot is als mijn Matic.
Fijne donderdag allen en alvast fijn weekend! Nou ja, bijna dan. Ik ben morgen in ieder geval vrij van werk, want cursus en examen!
Ow ja, wederom gewisseld en vandaag de mm200 om! Elke dag afwisselen, is eigenlijk best leuk!
Zeker, vrij weinig mis mee! Met het horloge dan
Dat moet dan want mijn pols is groter dan de jouwe en de diameter is kleiner dan die van een 1521
Groei je net zo hard met mij mee dan? Ik ben inmiddels de 17,5cm voorbij.
Haha dan mag jij je voortaan een ‘gewone’ jongen noemen
Ik heb hem wel weer ff opzij gelegd want er moet toch nog een schakeltje tussen en ik heb vandaag écht geen tijd
Goedemorgen!
Wiens pols is dat niet …

Ik heb hem wel weer ff opzij gelegd want er moet toch nog een schakeltje tussen en ik heb vandaag écht geen tijd
Iets om naar uit te kijken! Daarover gesproken, komt vandaag de 2001 Heritage binnen? Nog ‘een momentje’ denk ik zomaar.
Oh en als ik alvast mag gokken denk ik dat de Master het bij jou gaat winnen.

VriesKou:
mijn pols is groter dan de jouwe
Wiens pols is dat niet …
Ik heb wel eens berichten gelezen dat hier leden zijn met polsen gelijk aan of kleiner dan 16cm. In beide gevallen kleiner dan mijn polsen.
Het gaat niet om de grootte, maar wat je ermee doet.
Toch…?
TOCH…?

Toch…?
TOCH…?
Nou… Laat ik het zo zeggen… Ik ben nog nooit enig horloge kwijtgeraakt.

Heel gaaf! Gefeliciteerd met deze topper

dat hier leden zijn met polsen gelijk aan of kleiner dan 16cm.
Ik kreeg an alert
1521 zit fijner (en staat beter) dan bijv. de 40mm 1545 op mijn babypolsjes. Diameter zegt niet alles en zelfs lug-to-lug niet, want de 1521 heeft een lug-to-lug van 48mm, maar de lugs wijzen zo naar beneden dat ze mooi om de pols buigen.
Goedemorgen trouwens

Nou, vandaag het nieuwe horloge van m’n moeder opgehaald. Een heerlijk zorgeloze, maar (vind ik en zij gelukkig ook) toch fraaie Citizen Ecodrive. Moeders blij! Missie geslaagd!
En meteen zelf ook nog maar even wat gepast.
Op deze kon ik een heel goede deal krijgen. Nog even getwijfeld.
Maar ik wilde eigenlijk deze.
Prijsverschil was echter zo groot. Toch maar niet gedaan, dus.
Tot slot ook maar weer 'ns een keer…
Maar precies wat ik dacht. Ik vind 'm nog steeds saai!
Lekkere aanwinst voor moeders, kerel!

Dat je dat nog doet, met jouw stellige mening over de Speedmaster…

Maar precies wat ik dacht. Ik vind 'm nog steeds saai!
Als ie vandaag zou uitkomen zonder de voorgeschiedenis, misschien wel (wat mij betreft). Maar dat dit ontwerp meer dan 50 jaar geleden al op de maan was, maakt hem (wat mij betreft) toch wel heel erg cool.