Ik kreeg an alert
1521 zit fijner (en staat beter) dan bijv. de 40mm 1545 op mijn babypolsjes. Diameter zegt niet alles en zelfs lug-to-lug niet, want de 1521 heeft een lug-to-lug van 48mm, maar de lugs wijzen zo naar beneden dat ze mooi om de pols buigen.
Nou, vandaag het nieuwe horloge van m’n moeder opgehaald. Een heerlijk zorgeloze, maar (vind ik en zij gelukkig ook) toch fraaie Citizen Ecodrive. Moeders blij! Missie geslaagd!
Als ie vandaag zou uitkomen zonder de voorgeschiedenis, misschien wel (wat mij betreft). Maar dat dit ontwerp meer dan 50 jaar geleden al op de maan was, maakt hem (wat mij betreft) toch wel heel erg cool.
Het is maar goed dat we niet allemaal dezelfde smaak hebben. Zou saai worden.
Dit is volgens mij wel de uitvoering met zichtbodem en saffier, als ik het goed zie. Kan het ook fout hebben. De hoek van de foto maakt het een beetje lastig om 100% zeker te zijn. Ik zou sowieso voor ‘de saaiste’ gaan, de Moonwatch met plexi en normaal achterdeksel. Juist vanwege het maanverhaal. Soort van true to its original … vind 'm tof!
Je kan het vaak zien aan de band. De 3861 saffier heeft polished tussenlinkjes (?), de hesalite band is helemaal brushed. Ook is het omega logo bij de saffier versie opgelegd en bij de hesalite versie niet.