Thanks, man!
En ja, ach, ik zat er toch. Dus waarom niet? En m’n mening werd weer bevestigd.
Thanks, man!
En ja, ach, ik zat er toch. Dus waarom niet? En m’n mening werd weer bevestigd.
Mooi …
Goed gedaan Edje!
Het is maar goed dat we niet allemaal dezelfde smaak hebben. Zou saai worden.
Dit is volgens mij wel de uitvoering met zichtbodem en saffier, als ik het goed zie. Kan het ook fout hebben. De hoek van de foto maakt het een beetje lastig om 100% zeker te zijn. Ik zou sowieso voor ‘de saaiste’ gaan, de Moonwatch met plexi en normaal achterdeksel. Juist vanwege het maanverhaal. Soort van true to its original … vind 'm tof!
Je kan het vaak zien aan de band. De 3861 saffier heeft polished tussenlinkjes (?), de hesalite band is helemaal brushed. Ook is het omega logo bij de saffier versie opgelegd en bij de hesalite versie niet.
Helemaal eens. True to the original. Klassieker. Het maanverhaal doet mij verder niet heel veel trouwens.
Oké. Weer wat geleerd. Ik heb zelf de 1861 gehad en die had ook gepolijste ‘tussenlinkjes’, dus dat verschil kende ik (nog) niet. Het logo had het bij mij wél kunnen verraden!
Maar goed, mijn gevoel was er al.
Die @TagEd om de pols heeft is nog niet eens de saaiste …
Squale ‘zomaar’ plaatje voor de sfeer dan maar …
Touch down! We hebben contact
Als ik het goed lees mag ie naar de UK partner voor reparatie.
Goed nieuws!
Daar is 'ie oorspronkelijk ook verkocht toch? In the UK …
Dus mogelijk verwijzen ze je ‘gewoon’ naar de AD. Verder niet heel belangrijk. Belangrijk is dat het opgelost wordt en jij binnenkort weer met de Super over straat kan. Dat zou fijn zijn.
We nemen er een op!
Dat niet, het is een reparatie centrum (voor meerdere merken)
Zondag in Utrecht kijken of ik oranje rubber kan scoren voor de MM bij de horlogebandjes winkel.
Zal toch wel! Ik heb een oranje Ali-Summit incoming voor de lentekriebels. Heb nog een 18mm Squale sluiting liggen, dus dat gaat er uitzien alsof 't erbij heurt …
Helemaal correct. Moet zeggen dat ik dat dan wel weer mooi vind.
Ik zou 'm, denk ik, gewoon ondersteboven dragen. Ziet er een stuk interessanter uit!
Hey, goed nieuws, man!
Succes hè!
Succes, man!
En is dat nou een groene tropic aan die mooie groene MM200?
Thanks mannen!
Siiii