Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

Vandaag hopelijk de tijd om nog een extra schakeltje te plaatsen want dit beeld is ook maar sip

@junior als het goed is komt de Heritage vandaag :+1:

18 likes

Ik moet zo een echt eens passen :sunglasses:

2 likes

Succes!! :four_leaf_clover:

2 likes

Thanks kerel!

Nu pauze en dan nog 2 modules en dan wachten voor het examen. En als ik die haal, dan vanmiddag even nog een snelcursus praktijk inplannen. :grimacing:

4 likes

Ik zag deze foto’s van de nieuwe collectie 2001 op WatchUSeek. Ik dacht ik deel ze even hier in de kroeg. De oranje en blauwe knallen er wel lekker uit. :ok_hand:

14 likes

Fijne dag Squalies :raised_hands:

16 likes

Thanks, ik had de Sand wel op een lijstje staan maar wel erg flets zo op deze foto.

3 likes

Ja ik denk dat je daarin gelijk hebt. Ik denk dat de Sand variant nog het mooiste is op een donkere huid.

2 likes

ook goedemiddag!

15 likes

Vind dit echt een heel gave release, van Squale! Niet de beste foto’s en belichting. Maar sowieso coole horloges!

2 likes

Vind ik ook! Vooral die blauwe en oranje. Ik zou het nog moeilijk vinden daartussen te kiezen. :face_with_monocle: Ik zit ernaar te kijken… eigenlijk had ik het mooier gevonden als de tekst wit was geweest bij de oranje variant. Zelfde als bij de blauwe. Maar misschien dat dit hem wel iets rustiger maakt?

3 likes

Zou zomaar kunnen. Vind het niet storend.

2 likes

Smiddags! :sunglasses:

18 likes

Zo op zichzelf vond ik de sand bezel variant van de 2001 ook wel mooi op foto’s, maar zo aan een bleke pols ziet het er idd wat flets uit.
Zonnebank abonnementje dan maar… :smile:

De blauwe en oranje versies knallen wat meer. :+1:

2 likes

Daar benne we weer. Dit schlemieltje had 1 fout. :joy:

8 likes

Die band staat ‘m echt top! :ok_hand::ok_hand:

2 likes

Hier eindelijk de 20 Atmos Ferrovia om de pols! :partying_face:

21 likes

Goedemiddag!
Bijna weekend … :beers:

De spanning stijgt!

Dat 'ie nog niet geflipperd is … :joy: :beers:
Het is trouwens wel echt een héle toffe Squale David! Ook fotogeniek.

Dat ziet er lekker uit! :star_struck:
Veel draagplezier.

Klinkt als geslaagd. Lekker man, van harte. Ik heb geen idee welk examen je hebt gedaan maar ik vermoed zomaar dat het niet je zwemdiploma betreft. :wink:

8 likes

Netjes Gup! Gefeliciteerd

2 likes

Theorie dan, hè… :sweat_smile:

Dank u, mannen!

5 likes