Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

Goedemorgen mannen!

Als de koerier zich niet bedenkt, dan komt vandaag m’n MM binnen, tussen nu en 18:00 uur :grimacing:

Alvast een sfeerplaatje, voor zolang hij nog op de gevoelige plaat en pols kan worden vastgelegd. :rofl:

12 likes

Feest!

@junior

3 likes

Woohoo Happy GIF - Woohoo Happy Jimmy Fallon - Discover & Share GIFs

5 likes

IMG_9273

4 likes

Alleen echt köt dat ik het zo retedruk heb op kantoor, anders was ik thuis gebleven. :rofl:

4 likes

Dagje thuis werken kan niet?

1 like

Nee, daar is het te druk voor. Ik moet hier ook een aantal dingen doen, waar ik thuis de applicaties niet voor heb en bewust ook niet wil. Anders ben ik straks 24 uur per dag aan het werk.

2 likes

Mogge mannen! :coffee:

controlling-laugh-laughing

Zal toch niet? Of heb je dezelfde die hier ook telkens een melding stuurt “Sorry, we hebben het niet gehaald. Het is druk.” … over vier dagen proberen we het opnieuw. :innocent:

12 likes

Hahaha! Nee, op zich gaat het altijd wel goed. Maar de laatste paar keren ging het even iets anders.

Eerst was een pakket bij een ophaalpunt geleverd en daar kreeg ik om 8 uur al een bericht over.

Wij hebben u gemist en u kunt uw pakket op deze locatie ophalen. De PostNL koerier komt nooit om 8 uur maar tussen 16 en 18 uur. Dus dat was een beetje vreemd.

Vorige week had ik bewust gekozen voor een ophaalpunt en toen kreeg ik in de ochtend al een bericht dat er geen plek was bij het ophaalpunt en ik het dan de dag erna daar alsnog kon ophalen. Werd het die dag erna gewoon thuis afgeleverd, terwijl ik net bij het ophaalpunt was geweest en met lege handen terug kwam.

3 likes

Hup, aan het werk Kleine!
Dan gaat de tijd ook sneller … :upside_down_face:

PS Komt ook gelijk een reactie hè. :joy::joy::joy:

2 likes

Ik heb mezelf vanaf 14:30 op niet beschikbaar gezet. :rofl:

Oke, fijne ochtend en tot later vandaag!

2 likes

Nah, dat is ook wat. De koerier is zowaar al geweest en het pakket ligt al thuis.

Toch fijn zo’n Ring deurbel. :rofl:

5 likes

Nou, dan ga ik maar naar huis, heb alles gedelegeerd en zit nu zelf al een kwartier te niksen. :rofl: :rofl:

4 likes

Rijd voorzichtig
Fotootje fotootje :slight_smile:

1 like

@Kleine_gup_in_grote_oceaan ben je al thuis?
Cant Wait Excited GIF - Cant Wait Excited Whoo - Discover & Share GIFs

2 likes

Ik ben thuis!

Maar ik ben niet in een al te beste bui!

M’n pakketje is aangekomen, maar de stalen band zit er dus niet bij! Ik heb al een mail gestuurd, dus ik ga er vanuit dat het dan wel weer goed komt, maar leuk vind ik het niet.

Er zat ook een scheur in de doos, maar ik denk niet dat iemand er met z’n handen in heeft gezeten. Het gewicht op de label komt namelijk overeen met het gewicht op de weegschaal.

Hieronder dan 2 teasers, want dragen ga ik hem nu nog niet. Ben principieel boos. :unamused:

17 likes

… jeetje mina, je geduld wordt wel op de proef gesteld! :see_no_evil:

Nou ja, de voorpret duurt dus (gedeeltelijk) nog even voort. Ik zou hem trouwens wel gewoon lekker gaan dragen. Zitten toch twee mooie banden bij. Doen man, het is nl. een prachtig horloge. Lekker doosie ook! :star_struck:

3 likes

Ik zit net de pakbon te bekijken en daar staat de stalen band ook niet op.

Misschien later, zit nu nog even te stampvoeten. :confounded::rofl:

3 likes

Zijn ze gewoon vergeten. Komt vast wel weer goed!
Dragen dat ding …

out

PS Wel even wat leuke polsfoto’s hè! Bij daglicht (nu het nog kan). We willen meegenieten. :wink:

2 likes

Wauw dat is flink lullig zeg! Je kan alsnog die oranje band dragen natuurlijk, maar dat is alles behalve leuk… Hopelijk wordt het snel opgelost :shark:
Maaaar… Wat is die andere band dan? Zit die er standaard wel bij?

1 like