Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

Oké, voila!

En weer terug in het folietje! :rofl:

19 likes

Kan, maar die kevlar strap is zonder Quick Release en ik ben nu nog ff gepikeerd, dus ik ga nu geen pricisiewerk doen. :sweat_smile:

Hij komt standaard met het nieuwe model Summit fkm strap en de kevlar strap.

3 likes

Oh, die lijkt wel groter dan de Matic …maar goed, dat is omdat de foto dichtbij genomen is denk ik. Wel een tof ding! :star_struck:

giphy-downsized

3 likes

Snap ik echt klote hoor voor je. :face_with_symbols_over_mouth:

2 likes

Gaaf man, snap dat je pissed bent maar je hebt ‘m eindelijk en wat een knaller!
Gefeliciteerd en die stalen band die komt vanzelf :+1:
Lekker dragen deze topper
En veel foto’s delen natuurlijk :wink:

2 likes

Jep, ben best een autistje als iets totaal niet gaat zoals verwacht en m’n humeur op de proef wordt gesteld. :sweat_smile:

4 likes

En al helemaal als het zolang moest duren. Kan ik goed begrijpen
maar

Zou ik ook doen! Op die oranje kevlar-achtige band staat hij ook top!

2 likes

Ik had al een hele NA topic in m’n hoofd, maar daar wacht ik nog wel ff mee. :rofl::rofl:

Misschien dat ik vanavond de oranje racing strap eraan knoop.

2 likes

Ajoh gewoon doen! Zeg je erbij dat de bracelet volgt. Het is niet zo dat het horloge ineens minder mooi is. Wie weet als je een beetje bent bijgekomen dat je je nog wel bedenkt

3 likes

Alleen dan is het daglicht weg en kunnen we mooie foto’s wel vergeten … :joy:
Jammer hoor @Kleine_gup_in_grote_oceaan! Het zorgt bij ons ook voor stress, al dat gewacht.

:beers:

3 likes

Gedeelde smart is halve smart. :rofl:

3 likes

Oh ja kijk daar denk ik dan weer niet aan. Dat is typisch iets voor iemand die wél goede fotos maakt!

3 likes

Okeeeh!!

10 likes

Zo kreeg ik vorig jaar een gloed nieuwe lunar pilot (kleinere variant) binnen. I feel you…

4 likes

10 likes

azge25e

@Kleine_gup_in_grote_oceaan, meteen ook op die lekkere oranje met de Squale sluting! :star_struck:

2 likes

Siii!

10 likes

Maak die foto eens in de buurt van een raam (zonder lamp erboven). Zorgt voor een betere witbalans. Mooi trio trouwens! :heart_eyes: … wat wordt de volgende Squale.

PS Wat vindt je er zelf van? Tevreden over deze 1521 MM?

3 likes

Ik zal morgen of overmorgen en overdag even betere foto’s maken.

4 likes

Hey KGIGO, begrijp je teleurstelling. Maar wat een vet ding, man! En komt vast goed, met die stalen band. Probeer toch een beetje te genieten van deze coole nieuwe aanwinst! :pray: :beers:

3 likes