Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

Laat ik het zo zeggen: de vreugde is niet zoals ik dat wel had toen ik de Thalassa ging ophalen. Als ik er nu naar kijk, dan denk ik: ja leuk, een horloge. :neutral_face:

Ik denk dat dat te wijten is aan de domper bij het openen, na zoveel weken wachten. Hierdoor maakte vreugde plaats voor irritatie.

Zelfs mijn vrouw en kinderen laten mij nu even met rust. :sweat_smile:

Hoogstwaarschijnlijk gaat de vreugde pas komen op het moment dat ik de stalen band heb en eraan kan knallen. :grimacing:

Positive note! Hij is een stuk lichter dan de Matic, wat ik zeer waardeer. :joy:

Thanks maat, gaat natuurlijk goedkomen!

@junior, @koen3103 en @Gup, jullie ook bedankt voor jullie enthousiasme en medeleven.

Ik had er gewoon even de pest in en dat wordt nu gelukkig al minder. :sweat_smile:

19 likes

Ali to the rescue … :sunglasses:
Damn, die oranje band gaat lekker met de inleg en de minutenwijzer! Goeie aankoop ook.

Ik vind het een prachtig horloge Kleine! Snap wel dat je even een dipje had toen bleek dat de stalen band er nog niet bij zat, maar dat komt vast goed. Die sturen ze je echt wel na hoor.

Gaat veranderen als de stalen band eraan zit. Maar goed, went allemaal wel.

Je hebt nu echt een prachtig trio! De 1545 voor ‘op sjiek’, de 1521 voor dagelijks gebruik en de Matic voor het weekend. Zo zou het er bij mij ongeveer uitzien. Hoewel? Ik zou elke dag twijfelen! Daarom ben ik fan van de ‘one watch collection’:innocent: :wink:

3 likes

Ja, het lijkt wel exact dezelfde kleur oranje. Ik was eerst bang dat de strap feller was. Althans, zo zag het er op de foto wel uit. Maar evengoed op de gok gekocht.

Ongetwijfeld!

Ik denk dat dit toch wel eens de winnaar kan zijn. Zeker als de stalen band eraan zit. :sweat_smile:

3 likes

party-37

… een horloge met een (leverings)verhaal, mooier kan je het niet hebben! :wink:

4 likes

Oehhh gaaf hoor!

1 like

Jeetje wat kut! Hopelijk lossen ze het snel op!

1 like

Lekker hoor @Kleine_gup_in_grote_oceaan !!! Jammer van de stalen band, ik weet precies hoe je je voelt. De mijne heb ik eindelijk en die van jou is onderweg! Gaat helemaal goed komen!

Moet eerlijk zeggen dat deze je vind ik 10x beter staat als de Matic in verhouding met de pols. Maar blijft altijd lastig te zien op de foto’s.

Hoe vindt je hem zelf dragen? Zo een 1521 is toch wel lekker he? :wink:

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, de zwarte rubberen band draagt trouwens ook super comfortabel. De “kevlar” band is heel stug en heb ik nog niet geprobeerd. Dus die zit nog netjes in het doosje @Tech-neut :sunglasses:

4 likes

Zou ik ook boos om zijn, band zal heus wel komen maar zou ook een nieuwe doos vragen en een goedmakertje. Zijn ze nu helemaal van de potgerukt :rage:

3 likes

Alsof ie op maat is gemaakt. :joy:

Thanks, kerel!

Het ging om de verzenddoos, daar hoef ik geen nieuwe van. Ja, een met m’n bracelet erin. :sweat_smile: :joy:

3 likes

lol_70s

1 like

Nogmaals van harte! Wel klote dat de stalen band er niet bij zit, neemt toch een beetje de vreugde weg bij zo’n NA. Je verwacht the whole shabang en dan mist er iets. Hebben ze het gewoon vergeten in te pakken, of… en waar heb je hem besteld?

2 likes

Thanks, kerel!

Ja, hij staat ook niet op de pakbon. :sweat_smile:

2 likes

Dus je bent boos alleen omdat de bracelet ontbreekt?

Ik zou zeggen er zijn ergere dingen in de wereld. Staat ie niet in backorder ofzo? En anders sturen ze 'm echt wel na.

2 likes

Nou, lichtelijk geïrriteerd eigenlijk. Ja, ik weet dat ik ook het woordje boos heb geschreven. En het voelde als een domper terwijl ik me ergens op had verheugd.

100% mee eens. Maar ik ben ook maar een mens en heb ook wel eens een momentje.

Jij zult ongetwijfeld ooit ook wel eens een keer op een bepaalde manier hebben gereageerd, terwijl ook jij had kunnen bedenken dat er ergere dingen in de wereld zijn. Of ben jij een robot?

Nee, hij lag klaar om volgens afspraak mee te zenden met het horloge.

Daar ga ik ook vanuit en het zal allemaal wel geregeld worden. Maar zoals ik al zei, ik had me ergens op verheugd. En dan ga ik niet blij zitten doen, terwijl ik het als een domper voel.

3 likes

Ook weer geregeld!

4 likes

Geenszins. Maar ik maak me niet (langer meer) druk om zaken waar ik geen invloed op heb of niet kan veranderen. Het is gebeurd, da’s pech. En dan haal ik mijn schouders op. Voor kleine dingen welteverstaan. Heel bevrijdend is dat.

Ik zou het omdraaien, je hebt een prachtig horloge ontvangen waar niets mis mee is dus daar zou ik gelijk van genieten. Dat bandje komt echt wel.

2 likes

Ik ken het 12 stappen programma en over het algemeen kan ik accepteren wat ik niet kan veranderen.

Maar ik heb ook een tikkie en ik accepteer dat ik dat niet kan veranderen. :sweat_smile:

2 likes

Oh, daar heb ik nooit van gehoord :open_mouth:

Ik kwam zelf tot die conclusie, zal de leeftijd wel zijn :grin:

1 like

Nee, ik snap wat je bedoeld. En ik zou dat ook moeten weten, zeker na een heftig 2024.

Maar wat ik je zei, ik heb heel soms, maar dan echt heel soms, nog wel eens een momentje. En dit was zo’n sporadisch momentje. Dan slaat m’n brein gewoon vast en dan moet ik weer even afkoelen.

Ik krijg het niet volledig onder controle, maar het was ooit 10 miljard miljoen keer erger. :rofl:

4 likes

Lekker man!
Nog een keer voorpret … :sunglasses:

038608c072426db3f5b7c404b584a455-ezgif.com-optimize

We zijn hier allemaal best wel ouwe löllen volgens mij. Behalve @koen3103, da’s nog een broekie las ik onlangs :joy: … relativeren komt met de jaren. Hoewel? Soms. De gemiddelde bejaarde is vaak erg principieel als het op ‘kleine dingen’ aankomt. Kijk maar eens naar de Rijdende rechter.

Minion_bleeeh

5 likes