Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

Hahaha, daar komt de reactie van @koen3103:joy::joy::joy:

1 like

Soms voel ik me wel al vrij oud en ik kan ook goed relativeren :slight_smile:
Maar geloof me ik zat ook flink te schelden toen die Bulova na een week of 2 binnen kwam haha

3 likes

:joy:

2 likes

Kan ik me wel iets bij voorstellen!
Hoe dan? Een horloge waar direct de kroon aflazert … :thinking: nou ja, ook bij jou is het vast wel naar tevredenheid opgelost.

2 likes

Ik heb trouwens het idee dat ik weet waar het eigenlijk vandaan kwam.

Nu ik zeker weet dat de bracelet nog daar ligt en vergeten is, is alles in orde.

Ik denk dat ik aan ging op het feit dat er een scheur in de overdoos zat. Het feit dat de pakbon alleen het horloge weergaf, kon ik nog verklaren. Want het waren feitelijk 2 bestellingen, maar 1 zending.

Ik vermoed dus dat evt. gezeur bij evt. diefstal de trigger was. :sweat_smile:

Zie je @Proenski, door de jaren heen ben ik m’n eigen psycholoog geworden. :joy:

5 likes

Ja zonder bescherming in het doosje, maar de band zat zo los om dat stukje waar het horloge omheen zit dat hij rammelde in de doos. En je weet hoe het soms gaat met de post tegenwoordig:

Na wat contact via eBay kon ik de mijne terugsturen en kreeg ik na een aantal weekjes weer een nieuwe. Dit maal wel heel.

4 likes

ba4172cc14bbd1a3c2e98b4ac1a84c03

4 likes

Het is denk ik wel weer tijd voor een Squale plaatje!
Eentje uit de oude doos, omdat het vandaag #Mooie1521sMetOranjeBandjesDag is … :sunglasses:

12 likes

Ja, @Kleine_gup_in_grote_oceaan , doe jij nog eens even een fotootje van die mooie MM! :camera_flash: :shark:
Of ben je nog even niet in de stemming? :unamused: Wij wel hoor. Wij genieten ook van jouw mooie aanwinst! :blush: :partying_face:

3 likes

Ik ben al lang alweer in de stemming! :partying_face::partying_face:

Wat @junior al zei: nog een keer voorpret begint alweer te komen! :partying_face::partying_face:

De wijzerplaat lijkt overigens niet diepzwart, maar eigenlijk slate grey, maar dan veel donkerder. :joy:

18 likes

Hier goed te zien! Heel fraai!

3 likes

Tijd voor een Lume foto hoor! :green_circle: :orange_circle:

1 like

Nog eentje dan!

19 likes

Ik ga je alvast voor :stuck_out_tongue_winking_eye: @Kleine_gup_in_grote_oceaan

Die reflectie in de ¿bezelinsert? :drooling_face:

11 likes

12 likes

Ik doe even mee.
Uit de oude doos van een 1521, want van mijn huidige Matic is echt geen fatsoenlijke foto (met een beetje licht) op de pols te maken … :see_no_evil: :wink:

Nou oké, ook eentje van de Matic met een lange sluitertijd in het pikkedonker. Anders zijn alleen de wijzers een beetje gelumed (is dat een goed woord voor verlicht … :thinking:)

:beers:

11 likes

Damn!! :star_struck::star_struck: mooie foto man :ok_hand:

1 like

14 likes

Tof dat je dat verschil in lume kleur zo duidelijk kan zien

1 like

Och en @junior heeft de dibs al :joy::joy:

2 likes