Als ze al een horloge hebben, stug blijven doorgaan.
Edit: Plaatjes laten zien van mooie niet (al te) dure horloges. Op gegeven moment gaan ze over tot aankoop van een leuk betaalbaar horloge en spreid het virus zich uit in hun lichaam.
Als ze al een horloge hebben, stug blijven doorgaan.
Edit: Plaatjes laten zien van mooie niet (al te) dure horloges. Op gegeven moment gaan ze over tot aankoop van een leuk betaalbaar horloge en spreid het virus zich uit in hun lichaam.
Dat is dus het grappige bijna niemand heeft een horloge om. 1 iemand, maar die draagt puur voor functionaliteit altijd dezelfde. Geen probleem mee natuurlijk alleen is geen horloge fan
Precies dat!
Ik werk in een garage en kan mijn horloge dus ook echt pas na het werk en in het weekend dragen. Dat is ook vaak de reden dat ik een horloge zo snel weer wegdoe.
Denk dan: ik draag hem toch nooit…
Later heb ik altijd weer spijt en komt er weer een ander😂
Hahaha, Like!
Jullie kunnen het vast wel raden, mijn likes zijn op!
Hahaha, jij hebt inderdaad dibs. Mocht het zover zijn dat ik er van af wil, dan pb ik je wel. Als je daar niet op kunt wachten, dan moet je me een pb sturen met een bod dat ik niet kan weigeren.
Môgge mannen!
Lekker druk alweer in ons Squalehoekje.
Dat is natuurlijk het voordeel van een kantoorbaan.
Ik zou er trouwens voor tekenen om weer eens bij te kletsen bij een koffieautomaat of in het kopieerhok. Néé, nee … niet met de secretaresse. Althans. Ik werk zelf veel vanuit huis en op lokatie, reuze ongezellig maar wél met mijn Squale om de pols.
Gek hè …
Je zit ook alweer aan een kwart van alle berichten in dit topic. Druk druk!
Al een tijdje! Bijna weer tijd voor een tukje …
Mogguh kerel!
Ik drink er 2 per dag, 1 in de ochtend en die heb ik al gehad. En 1 na het avondeten.
Nu aan een kouwe klatser!
Ik denk dat ik even een aantal uurtjes offline moet gaan.
Ik ben toch wel positief verbaasd hoeveel licht hij geeft. De laatste keer met het UV lampje was vanmorgen toen we het erover hadden.
Ik heb dat altijd zo’n fantastisch mooi horloge gevonden en nog steeds.
Het enige waar ik mee zit, is dat het geen duiker is en too dressy. En dat past niet bij mij, zoals ik me kleed.
Gefeliciteerd Gup! Eindelijk! Nu lekker van genieten en als de bracelet komt nog n x het krijg uitpak geniet moment
Mooie plaat
Denk dat n zwarte tropic ook goed zal staan!
Dank je, kerel!
Ik ben er alweer overheen hoor. De stress verdween toen ik een mail kreeg, met daarin de mededeling dat hij het was vergeten mee te sturen. Toen wist ik in ieder geval dat het niet uit de doos was gestolen.
Jaa, aparte foto’s maken is ook een leuk onderdeel van de hobby