Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

:smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Die zal ik morgen weer eens omdoen!:wink:

2 likes

Goed plan!

2 likes

Je kunt die Thalassa er vast bij leggen in de wekpot :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ahuh :crazy_face:

Daar heeft iemand anders het eerste en enige recht al op :wink: dit is ook niet de Choco die ik van jou overnam die prijkt inmiddels aan/om iemand anders zijn pols, hè @Paul :face_with_hand_over_mouth: dit is die ik zelf kocht en die vervolgens een poosje bij Jack heeft gelogeerd :joy:

Ik denk gewoon een erg slechte render die 2e want de green ray ziet er echt veel meer zoals de Fumoso uit (in het groen dan) met een zwarte rand en donker naar het midden toe. :man_shrugging:

Oké oké (wel bijzonder voor een techneut :stuck_out_tongue_winking_eye:)

Maar je ziet toch hopelijk wel het verschil tussen deze

En deze band :stuck_out_tongue_winking_eye:??

Was dit overigens wel de bedoeling/wat je voor ogen had? De gepolijste band op geborstelde kast?

8 likes

:joy::joy: Het verkoopbedrag van de mm200 komt er dan ook nog bij. :grimacing:

1 like

Squale renders vind ik wel vaker ruk, ze benaderen niet altijd de werkelijkheid. Zo lijkt deze kast ook gestraald. Dus je kan zomaar gelijk hebben. Maar ûh, het was denk ik wel leuk geweest als je er dan wel even bij had gezet wat volgens jou dan het verschil tussen beiden is … :wink: of is er geen verschil (qua wijzerplaat). Dat kan natuurlijk ook. Volgens mij was Gnomon eerder, dus dat Squale dacht “Da’s mooi, wat nou limited! Wij nemen hem gewoon op in de collectie en we noemen 'm Blue Ray…” Zullen ze in Singapore leuk hebben gevonden.

Ik heb een paar posts terug al een schuursponsje aangeboden. :beers:

Is 'ie al verkocht?
Toch ook een mooi horloge hè! Mis je die niet … :joy:

3 likes

Jawel dat zie ik wel maar ik heb het horloge zo gebruikt gekocht, en de gedachte was die bracelet gaat tzt wel naar een ander baasje :sunglasses:
Ik heb m nog niet eens echt gedragen :grimacing:
Misschien zo eens de zwarte Kevlar erop zetten
Morgen een verjaardag dan kan ik m om doen
En vanavond uiteraard

Neenee ik ga niet schuren. Overigens, Scotch brite genoeg op voorraad hier voor de Kreidlers, een andere hobby sinds mn 15e

2 likes

thor-marvel

4 likes

Hey, gaaf zeg! Maar ben jij ook echt uit die tijd? Of ben je een millennial die klassieke brommers gewoon leuk vindt?

1 like

:arrow_down:

squale_loading

Op @koen3103 na allemaal ouwetjes in de kroeg! :joy::beers:

2 likes

Ja joh, dat ga ik toch niet allemaal zitten bijhouden en uitzoeken? Maar o.k… Ik ben net 3 jaartjes jonger en had (dus) een ontzettend stoere, hoge, snelle en compleet zwarte Honda MT. Man, wat was dat een gaaf ding! Ik droom nog steeds wel 'ns dat ik opeens ontdek dat ie nog hier in de garage staat en ik 'm dus niet verkocht heb. :blush:
Horloges vond ik toen op zich wel interessant, maar nog niet in de mate waarin ik dat nu vind. Ik had een bijbaantje en mijn baas had een Breitling. Vond ik toen wel geinig. Maar uiteindelijk werd m’n eerst echte horlogeliefde, natuurlijk, een TAG Heuer. :smiling_face_with_three_hearts:

Anyway, wel al ook met muziek bezig en nu nog. En om het toch een beetje relevant te houden, hier een plaatje van mijn eerste Squale en mijn geliefde basje, waar ik vrijwel elke dag op speel. :musical_note: :guitar: :notes:

8 likes

Die stonden binnen mijn Gooise bubbel bekend als naaimachines! Enne met de Kreidler en Zundapp boys waren we altijd aan het knokken … #Honda4TaktFTW :beers:

5 likes

Ja. Die was vrij vlot weg. Kon ook niet anders voor die prijs.

Ja, ontzettend en dat is geen grap! Heb al op het punt gestaan er weer 1 terug te kopen. Maar dat vond ik teveel van het goede. Onder aankoop verkocht om hem vervolgens weer duurder terug te kopen. Gaan we dus niet doen. :sob:

:rofl::rofl:

Iedereen is bang om te stemmen @junior. :rofl:

2 likes

Nee, met een viertakt was je, waar ik woon, een uitzondering en niet heel erg cool. :wink: Een MT of een MB moest je hebben. :person_shrugging:

Kreidlers en Zundapps waren een beetje old-school en niet per se ‘in’. Maar wel o.k…

2 likes

spit-take-laughing

Het is anoniem hè! :sunglasses:

De poll doet het ineens niet meer. Ik plaats 'm zo wel even opnieuw. Het forum is weer eens stuk! Merkte het ook al bij het uploaden van een afbeelding. :see_no_evil:

2 likes

Heb me al eens eerder afgevraagd hoe de verdeling qua leeftijd is in onze Squale kroeg.
Tijd voor een polletje! In welke leeftijdscategorie val jij?

• onder de 16
  • 16 - 18
  • 19 - 24
  • 25 - 34
  • 35 - 44
  • 45 - 54
  • 55 - 64
  • 65 - 74
  • 75 +
0 stemmers

NB De poll is anoniem, dus wees niet bang als je bijvoorbeeld ‘Junior’ als naam hebt gekozen. Niemand zal ontdekken dat je eigenlijk al een ouwe löl bent. :sunglasses:

2 likes

kuch kuch ik durf niet te stemmen

3 likes

Wilde net stemmen 16-18, is die poll ineens pleitte!

Jazeker, een mb5 met mbx wielen. 80 cc met malossi uitlaat. Flink sleutelen en altijd schroefjes over houden :roll_eyes:

3 likes

“onder de 16” toch … :joy::joy::joy:

2 likes