Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

Dan ben ik niet de enige. Gelukkig hebben we deze gezellige kroeg waar we allemaal terecht kunnen :beers:

4 likes

Onbegrip alom :man_shrugging:t3:, ik weet er alles van en ik denk merendeels op dit forum.

4 likes

Ja :+1: en we maken elkaar helemaal gek hahaha

4 likes

Thank god!:blush:

8 likes

Het is op zich wel leuk dat je iets hebt wat een ander niet heeft , vind ik dan…

5 likes

… is het al etenstijd? :hamburger:

c1bdca569f0a2d26b108f155b870c3e0

Dan wordt het misschien even wat rustiger en kan ik de leeftijdpoll nog even pluggen. Die staat inmiddels alweer 30 berichten terug, niemand gaat die nog vinden tussen alle slowchat:joy:

Tjonge jonge, wat kunnen wij ouwehoeren zeg!
Kan het Vivaforum nog een voorbeeld aan nemen. :sunglasses:

4 likes

Foto’s verzamelen doe ik ook…

12 likes

Ik denk dat dat wel meevalt, de meeste mensen weten gewoon wat ze zelf mooi vinden.

Plaatje voor @junior :grin:

10 likes

Ja, vind ik ook, hoor! Geen dertien-in-een-dozijn-horloge!
Vond het wel heel leuk dat ik, aflopen zomer, in een muziekwinkel in de UK, werd aangesproken door een gast die Squale te gek vond en er ook een wilde kopen, maar nog nooit een in het echt had gezien. Leuk gesprek gehad en uiteraard even laten passen.

3 likes

Ik ben even een half uurtje weg … :sunglasses:

4 likes

Ik heb gelukkig een directeur die het steeds leuker vind om het erover te hebben. Hij zit alleen nog in de ‘esthetische’ fase.

Maar goed, hij draagt Corum, Rolex, maar ook Swatch, Timex, Triwa en Ice Watch.

Als ie het maar mooi vindt, dan boeit het merk hem niet.

Hij heeft dus ook een aantal dure horloges, maar vindt dat tegenwoordig maar zonde geld.

En het blijft tenslotte maar een horloge. Horloges in het Squale segment, vindt hij tegenwoordig al zonde van het geld. :joy:

Jammer, maar ach. Ik heb niet achterlijk veel geld voor een paar Rolex uurwerkjes uitgegeven. :rofl:

3 likes

Ja dat is erg leuk zoiets!

3 likes

Man man man, die Aussie Squale Matic blijft echt een beauty! :drooling_face:

1 like

Zijn die niet meer te koop ergens?

2 likes

Muziekie en theetje erbij :blush:

9 likes

Jawel, via Starbuy en eBay, maar dat is dan ook weer Starbuy die verkoopt.

Er komt alleen import bij en de prijs die ze vragen, is bijna 1600 euro. :sweat_smile:

1 like

Dat is dan een flinke standaard prijs, maar goed, de mm en Grimoldi zijn niet veel goedkoper…

1 like

Eerder vanmiddag nog even Pretenders, op vinyl. Nu lekker m’n ultieme '80s NederPop playlist, op Spotify, terwijl er voor mij gekookt wordt. Doe ik meestal. Maar dit is ook wel 'ns fijn.:blush:

7 likes

Klinkt goed Ed! Ik za zo eens soep gaan maken

1 like

Is ook een mesh bij zie ik…

1 like