Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

De foto’s van Squale zelf zijn vrij rök van de Blue Ray.

De Fumoso en Blue Ray zijn nagenoeg identiek qua looks.

De echte Fumoso heeft een hittebehandeling gehad om zo de zwarte rand om de dial heen te realiseren. De Blue Ray is niet hittebehandeld maar gewoon met verf gedaan.

Dit was de reden dat ik eigenlijk een echte Fumoso wilde maar omdat het met dat handwerk af kan wijken qua resultaat van de hittebehandeling vd dial toch voor de Blue Ray gegaan.

9 likes

Dat doe je goed :+1:
Ik heb een ouderwetse rock-mix die Spotify voor me heeft uitgekozen opstaan. En ik hoor jullie denken: ouderwetse rock-mix voor een 24 jarige? Is dat dan 10-15 jaar oud? :joy:

2 likes

Helder! :beers:

minion_like

Ik heb even geen ‘echte’ likes meer … :sunglasses:

4 likes

Klopt, allemaal in een mooi kissie ‘Foor Yuaw Haay’ :crazy_face:

Oke, zojuist gebeurd en Anekdote in de maak… :rofl:

Mijn oudste dochter van 20 (ik heb er ook nog 1 van 14) werd vanmiddag door een vriendin opgehaald om te gaan sporten.

Dus ze komt binnen, groet mijn vrouw en mij netjes en m’n dochter komt beneden, waarna ze gaan sporten.

Zitten we net aan tafel te eten, zegt mijn dochter ineens: Hey pap, zodat je je ego kan strelen.

Alysa (echte naam is bekend bij de redactie) vroeg net, maar waar was jouw vader dan?

Waarop mijn dochter zei, die zat daar gewoon op de bank hoor…

Ow ik dacht dat dat jouw broer was.

Hoe oud dacht je dat hij was dan?

Nou, een jaar of 25…

:sunglasses::partying_face:

4 likes

Knappe science fiction zeker? :stuck_out_tongue_winking_eye::sunglasses:

1 like

Uhm, nee… Heel eerlijk, story of my life en tot niet zo lang geleden ook best vervelend als ik voor de zoveelste keer m’n ID moest laten zien…

Heb nog niet eens normale baardgroei :rofl::rofl:

1 like

Moest je hier natuurlijk ook even delen :stuck_out_tongue_winking_eye:

:rofl:
Mijn likes zijn helaas ook op

3 likes

Wel al de baard in de keel? :joy:

1 like

Ik zou willen dat men dat van mij zou zeggen :innocent:

1 like

Een paar stoppels. :crazy_face::rofl:

1 like

Ff wat anders, kent iemand deze toevallig? Zag hem op ebay maar kan er niets over vinden…

3 likes

Bahh :rofl:

1 like

Nog nooit eerder gezien. Bijzondere case wel

2 likes

Corallo, heeft ook een Squale medium Quartz laten maken. Maar volgens mij is dit weer een Tiger case.

1 like

Heeft ie wel wat van weg inderdaad met die bezel

1 like

Staat ook Altanus op de wijzerplaat :face_with_raised_eyebrow::thinking:

Edit: @SirSqualeWhale any idea perhaps?

1 like

Eensch (zal mijn taalgebruik even aanpassen op jouw leeftijd :stuck_out_tongue_winking_eye:)

Herinnert u zich deze ‘met m’n schatjuh in Alanya’ nog? :joy:

Visueel volgens mij niet nee :wink: ik wilde dat van de hittebehandeling erbij halen maar ik zie dat dat al is gebeurd :ok_hand: zo zie je maar dat soms wat langer wachten met reageren ook z’n voordelen heeft :stuck_out_tongue_winking_eye: is ook mijn standaard tactiek met de mailbox; eerst even aankijken of iemand anders het oppakt, zo niet alsnog een dag of 3 wachten en je zult zien hoeveel ‘problemen’ vanzelf zijn opgelost :sweat_smile: :+1:

Ah ja die heb ik wel voorbij zien komen op C24. Wel handig precies de band waar je ‘niks’ aan hebt met een geborstelde en blasted 1521 :sweat_smile:

Ik ben stiekem ook meer uit de Gilera Runner, Peugeot Speedfight, Yamaha Aerox tijd :crazy_face: :shushing_face:

Dat had ik dus in Oostenrijk met ook een Engelsman :sweat_smile: :ok_hand:

:joy: dat zijn die genen hè. Wij hadden overigens ook een klasgenoot waarvan de vader zich altijd voorstelde als zijn broer op Stratumseind :see_no_evil:

Past wel bij je polsen :kissing_heart:

8 likes

Tuurlijk!

spit-take-laughing

Hij maakt 'm gewoon! :joy::joy::joy:

3 likes

Ik durfde het niet, maar dacht het wel :rofl:

3 likes

Haha nee écht, heb ik hier al eens voorbij zien komen met foto’s van de achterkant van de dial van zo’n Fumoso (dat ziet eruit als een hete uitlaat :wink: )

2 likes