De foto’s van Squale zelf zijn vrij rök van de Blue Ray.
De Fumoso en Blue Ray zijn nagenoeg identiek qua looks.
De echte Fumoso heeft een hittebehandeling gehad om zo de zwarte rand om de dial heen te realiseren. De Blue Ray is niet hittebehandeld maar gewoon met verf gedaan.
Dit was de reden dat ik eigenlijk een echte Fumoso wilde maar omdat het met dat handwerk af kan wijken qua resultaat van de hittebehandeling vd dial toch voor de Blue Ray gegaan.
Dat doe je goed
Ik heb een ouderwetse rock-mix die Spotify voor me heeft uitgekozen opstaan. En ik hoor jullie denken: ouderwetse rock-mix voor een 24 jarige? Is dat dan 10-15 jaar oud?
Visueel volgens mij niet nee ik wilde dat van de hittebehandeling erbij halen maar ik zie dat dat al is gebeurd zo zie je maar dat soms wat langer wachten met reageren ook z’n voordelen heeft is ook mijn standaard tactiek met de mailbox; eerst even aankijken of iemand anders het oppakt, zo niet alsnog een dag of 3 wachten en je zult zien hoeveel ‘problemen’ vanzelf zijn opgelost
Ah ja die heb ik wel voorbij zien komen op C24. Wel handig precies de band waar je ‘niks’ aan hebt met een geborstelde en blasted 1521
Ik ben stiekem ook meer uit de Gilera Runner, Peugeot Speedfight, Yamaha Aerox tijd
Dat had ik dus in Oostenrijk met ook een Engelsman
dat zijn die genen hè. Wij hadden overigens ook een klasgenoot waarvan de vader zich altijd voorstelde als zijn broer op Stratumseind