Sterkte vandaag, dan!
Gaat zeker lukken! Hier aan de westkust is het trouwens droog. En morgen wordt 't zelfs zonnig met heel weinig wind. Moet ik eigenlijk even naar het strand. Natuurlijk met de Squale om!
Sterkte vandaag, dan!
Gaat zeker lukken! Hier aan de westkust is het trouwens droog. En morgen wordt 't zelfs zonnig met heel weinig wind. Moet ik eigenlijk even naar het strand. Natuurlijk met de Squale om!
Beterschap Koen!
Ah, ja, zeker! Leuke, vind ik in ieder geval, is dat ik, back in the day, ook al deze (bijna hetzelfde, maar dan met blauw) heb gehad. En ja, muziek, daar leef ik voor. Draai ik het niet, dan maak ik het. Vanavond weer band-practice. Nu al zin in! En tja, horloges. Don’t get me started!
En jij?
Goedemorgen kroeg!
@koen3103 ben je wel gewoon werken? In ieder geval beterschap!
M’n koffie is al op, want was lekker met m’n moeder aan het kletsen aan de telefoon.
Maar fijne donderdag allemaal!
Dank!
Ja, dat wel. Gister gehele dag in bed geleden, maar word er ook niet beter van. Daarbij voel ik me al wel weer iets beter en knap er ook wel iets van op als ik ‘‘gewoon’’ bezig ga.
En gaaf horloge heb je daar op je monitor!
ouwe koffie leut
Nou geniet er van. Dacht hier regen, regen en nog eens regen…
Oef dat is een vette kleur zeg
Druk druk …
@Bjr1983, toffe TH!
Veel draagplezier …
De Aquaracer staat ook nog op mijn bouquetlijstje. Telkens als er eentje voobij komt is het horlogepotje leeg of heb ik nét een andere NA. Nou ja, ze lopen niet weg. Komt nog wel een keer.
Ik weet uit betrouwbare bron dat Ten2two straks een hele mooie, zwarte 41mm heeft.
Ik weet uit betrouwbare bron dat Jaap er heel veel centjes meer voor gaat vragen!
Voorlopig hoeft 't ook niet hoor. Ben dik tevreden met de Squale Matic, die overigens nog steeds voelt als een nieuwe aanwinst. Grote blij! Elke dag weer.
Oh ja, nice!
Congrats!
Hier een klein waterig zonnetje…
#MeHappy!
Fijne donderdag, Squale crew!
Weliswaar geen vinyl, maar toch ook hier op de achtergrond … ‘while @ work’ uiteraard.
Met de Matic om de pols!
Goedemiddag Squalisti!
Hier (op kantoor) is het best wel druk en in de kroeg best rustig, zie ik!
Even snel een plaatje tussen het bedrijven door…
@TagEd, zorg dat je klaar bent om drank te schenken, er komt zo een nieuwe klant binnen!
@Alfredo83, welkom, pak een kruk en bestel maar een lekker drankje bij de barman!
Hoi Squalisti,
Al eventjes gluur ik stiekem door het raam naar de Squale kroeg. Vandaag arriveerde mijn (eerste) Squale, dus nu val ik maar binnen.
Mijn naam is Freek, 58 jaar oud en ik ben een echte fan van Italië, van duiken en nu dus (logisch) van Squale! Ik heb nu ongeveer een uur ervaring met een Squale, die ik dankzij het advies en de goede service van Roy van Q-Watches nu bezit. Verdere collectie bestaat uit een oude TAG Heuer, een Baume&Mercier en een Rado.
@junior hey, da’s toevallig! Heerlijk, toch?!
Effe wat anders dan, Squalekroeggasten. Hebben jullie een beetje zin in het voorjaar en de zomer? Kan echt niet wachten tot ik weer in t-shirt, shorts en slippers rond kan lopen, buiten!
Met lekker m’n ultieme vakantiehorloge om de pols, natuurlijk!