Kennelijk mag ik nog geen foto meesturen. Maar ik heb een bekende van je; de 1521 Marina Militare!
Heul dik! Met stalen band? Want dat maakt hem nog dikker! Vind ik dan he!
Foto’s posten kan als je op dag 1 flink meedoet, na een paar uurtjes al!
Dus het devies is lekker meedoen, liken en reageren! Dan kun je binnen de kortste keren foto’s plaatsen!
Top, dank je. De MM zit op rubber in mijn geval. Ik ga eerst aan de slag met de twee bandjes die er standaard bij zitten.
Ah, deze is voor @Alfredo83 ! Welkom in de Squale kroeg en we wachten in spanning op de foto’s! Proost!
Dank je, proost
Aubrey Plaza… Mmmmmmm.
Welkom Freek!
Lekker binnenkomer, meteen een 1521 Marina Militare om de pols. Op de bijgeleverde banden héél gaaf hoor. Dat je geen foto’s kan plaatsen komt omdat je nog maar een paar uur lid bent. Dat gaat helemaal goedkomen als je even meedoet, zoals die Kleine ook al heeft aangegeven.
Misschien dat @Kleine_gup_in_grote_oceaan je ook nog even een foto kan laten zien van een fraai oranje Aliexpress ‘tropic racing’ bandje wat deze 1521 ook héél goed staat. Kost je een tienje en daar ga je, zeker in de zomer, veel lol van hebben. Denk ik.
PS Wil je ook even de poll invullen: Klik …
Tuuk!
Lekker BBQ’en …
Ik zou het doen!
@Patrick010, kom maar door met een mooie bling-bling foto…
Wil hij een paraplu hebben of wil je de poll ingevuld hebben?
Poll durf ik niet in te vullen, paraplu wil ik wel
Mijn categorie zat er nog net bij😇
BTW Volgens mij kun je inmiddels foto’s plaatsen. Je naam is niet meer grijs en daarmee ben je gepromoveerd naar ‘basisgebruiker’ als het goed is.
Hij is nog basisgebruiker…
Zoiets oké? Binnenkort verse telefoon, betere foto’s. Ben intussen heel blij met deze knappert.