Sowieso heel mooi horloge! Is het ook echt een nieuwe aanwinst?
Ow sorry hoor, maar wel met de mogelijkheid om plaatjes te plaatsen …
PS Basisgebruiker is één woord.
Zeker, een paar uur oud.
De Squale kroeg, waar de Squales shinen en het bier rijkelijk vloeit!
Goeie compositie
Die hebben een tikje te lang in de zon gezeten …
Welkom @Alfredo83!
Leuke 1521 MM heb je daar! Volgens mij is dit nu de 3e binnen de kroeg (voor zover ik weet) van de 500 limited stuks. Lekker bezig!
Ja, klopt. Komt door de Militare… Ik bleef in het leger hangen.
Zaai ik nu al verwarring?
@Kleine_gup_in_grote_oceaan is al een tijdje een beetje in de war… Hij wilde graag een groen horloge en was volgens mij in de veronderstelling dat de Militare ook groen was. Zal wel met de leeftijd te maken hebben
Zoals je leest, Alfredo, is het hier altijd gezellig! Helemaal als het weekend nadert!
Klopt, is de leeftijd. Ik dacht dat ie blauw was. Ging in eerste instantie voor de blue ray…vandaar.
Achja die zwart/grijs achtige kleur is ook heel gaaf!
Sowieso!
Van harte welkom @Alfredo83 en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Een mooi exemplaar, geniet ervan.
4e met zekerheid en ik meen zelfs dat er ook een 5e is op het forum maar die niet actief is in de kroeg.
Deze "limited edition " komt vaker voor dan de gemiddelde 1521 militaire lijkt wel .
Dank je @Joshido . Op staal is ie inderdaad ook prachtig. Ik ga eerst trots rondlopen met rubber en microfiber (als ik het wisselen leer met de Squale tool die Roy erbij leverde). Verder juist leuk dat er zo veel verschillende Squale zijn; ze hebben haast allemaal iets speciaals.
Vijf al? Wow! Het is ook wel een fraaie 1521. Maar de enige echte blijft voor mij toch de 1521 zwarte Classic. De gewone ‘ouderwetse’ zonder opgelegde indexen en ander gedoe, met een Squale zwart tropic racing bandje. Zoals het heurt! En toch wil ik ook deze MM proberen, al was het maar vanwege de geborstelde kast en de lichtgevende inleg. Ik vind 'm erg tof.
Oh trouwens, van deze zwarte satin finished Matic is er maar eentje op HF …
@Patrick, dank je wel voor 't plaatje.
Zie je wel @kreuzen1 … stalen gepolijste band kan prima!