Mu-ha-haaaa…
Ik maak m’n tv debuut, ik ben op het scherm bij @junior!
Zoals je ziet zat ik vol verwondering te kijken!
Hier in 't Gooi zie ik natuurlijk niet zoveel BN’ers, ahum… dus ik vond dit hartstikke leuk.
Haha, dank voor de introductie. Na jaren een tissot quartz chronograaf te hebben gehad waarvan het uurwerk al weer een paar jaar geleden de geest heeft gegeven, een tjjdje een smartwatch ben ik toch ergens in een horlogefuik beland. Een citizen tsuyosa small dial besteld maar teruggestuurd want net niet. En na veel omzwervingen toch op een duiker uitgekomen. Te veel youtube, blogs en topics op dit forum bleef ik maar terugkomen bij dit topic en langzamerhand steeds meer gecharmeerd geraakt van het merk en vooral de 1521. Was beide verkoop topics al even aan het volgen en kwam bij toeval de advertentie van Hein tegen op marktplaats en zo geschiedde het dat ik een paar dagen later de polished black om mijn pols heb zitten. Superblij mee, en blijkbaar werkt het ding ook als een excuus voor de horlogenerds die ik (blijkbaar, dat wist ik helemaal niet van se) in mijn omgeving heb om voor hun liefhebberij uit te komen.
Hoe dan ook, ik zou willen dat mijn zoektocht hiernee voorbij was en dit mijn ‘one and done’ is, maar eh. …
Welkom bij de club, Gerlo! Er wordt je vast straks nog wel een drankje aangeboden door Ed
Heel veel draagplezier gewenst met de 1521! En wat betreft de “one and done”, ik zou gewoon nog een Squale erbij nemen dan
Hahaha, mooi en leuk verhaal @Gerlo84!
Officieel welkom in de kroeg! Pak een kruk en bestel een drankje bij Barman @TagEd!
Hehehe, dat dacht ik ook na de aanschaf van mijn 1545 GMT!
Daar heb ik het bijna 14 maanden mee uitgehouden en toen kwam de Matic Thalassa op m’n pad!
Ongeveer 8 maanden later kwam de HFLE binnen!
6 maanden later, afgelopen december, kwam de mm200 binnen en verkocht ik mijn GMT.
Toen bestelde ik (ook nog in december) mijn nieuwste aanwinst, de 1521 MM (Marina Militare).
Een paar dagen later verkocht ik de mm200 weer en vorige week kwam m’n MM binnen!
En nu ben ik nog steeds
Want jullie hebben de rode draad in dit verhaal volledig gemist!!!
Ik ben nog steeds op zoek naar
Lang verhaal kort
hahaha
Goed om te horen dat ie goed terecht is gekomen. En leuk dat je aanschuift aan de bar hier😉
Tof ouwetje!
Was deze al eens eerder gesignaleerd?
@SirSqualeWhale, please report to the vintage Squale service desk …
Enlighten us on the above-mentioned Hosam de Luxe!
Zo, ben weer terug van band practice.
Een speciaal welkom voor onze nieuwe Squalekroeggasten @Gerlo84 en @Alfredo83 en iedereen, proost!
Leuke avond gehad, Ed?
Cheers !
Dank je, zit in mijn proeftijd😇
Zeker! Lekker gespeeld weer! Zaterdag zijn wij de kartrekkers voor een pop-up muziekworkshop, op de muziekschool. En over een tijdje ook een optreden in een leuk zaaltje.
Maareh, terug naar horloges. Bijzonder dat er relatief zoveel MMs zijn, hier in de kroeg!
Welkom hier
Het is een plaag Ed
Welkom beide
Gup, bestel toch gewoon die groene in Australië
Volgens mij is het 4…
Unfortunately, these ‘city Squale’ are very small by today’s standards. So most find them unwearable.