Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

Looks like about 35mm. Here on Horlogeforum some do appreciate smaller vintage watches. But I guess they’re not for everybody.

3 likes

Mogguh Squalisti!

Leuk man! In de buurt, zaterdag? Ow, wacht ik kan toch niet. Ik ga uiteten. :sweat_smile:

Tech-neut, klik dan!!

Bijna weekend!!!

Ps.: Een zwarte Racing strap is onderweg. :sunglasses:

8 likes

Witte trui aan, dus ook maar weer ‘s m’n ‘Squale 1521 Full Lumen White-Milk Exclusive’ van Orologeria Majer >

12 likes

Blijft toch ook een mooie uitvoering, samen met de Milk Militaire!!

3 likes

5 likes

Brilletje nodig? Die mand is blauw! :joy:

3 likes

En hij houdt 'm nog op z’n kop ook. :thinking:
Doe dan zoiets…
Pair of Wedgwood Green Jasper Urns

of beter nog; in horlogetermen:
Hands-On Debut: TAG Heuer Carrera Chronograph “Dato” In Teal Green |  WatchTime - USA's No.1 Watch Magazine

Zo, ik begin vandaag vroeg aan de VriMiBo. Ben dus even naar de kroeg, hier op de hoek. See y’all later! :beers:

5 likes

Als ik op tijd klaar ben, dan zie ik je daar wel! Laat ik wel ff weten.

3 likes

:+1:

11 likes

Dank! Met dit weer is iets donkers wel lekker, maar wordt vrij snel zwaar voor zo vroeg op de dag. Een goede kriek of vlaams bruin oid lijkt me uitstekend.

Wil voor mijn black polished graag een wat meer dressy band. Had al even een paar bruinlederen besteld bij ome bezos, maar nog niet heel blij mee. Iemand een goede tip? Dank alvast!

5 likes

Kan ik je helaas niet bij helpen…
Draag nooit leer. Alleen rubber, wat van allemaal van die grote Chinees komt, en staal van Squale zelf.

1 like

Kwam die rubberen van ali al tegen idd, zit ook best wat mooi spul tussen. Hoeft ook niet supernetjes, maar iets minder grof dan de originele band vind ik voor op het werk wel wat passender.

2 likes

Ah ja kan ik me voorstellen. Hoeft ook zeker niet de wereld te kosten op via Ali. De andere kroeggangers zullen vast wel wat suggesties hebben voor wat mooie leren bandjes

1 like

Plaatje voor de sfeer :sunny:

11 likes

Triplex x-post :sweat_smile:

13 likes

Aha, Lagavulin! Lekker turfie. Geniet ervan.

1 like

Was even uit de lucht vanwege telefoonwissel :flushed:

1 like

Naast mijn Squale 1521 Blue Blasted nog een GMT Squale ?? …. Heb nu nog een Oris Aquis die het pand mag verlaten. Dan een fraaie 40mm GMT van Squale kopen :man_shrugging:t4:. Ik weet het nog niet - of moet ik gewoon overgehaald worden. De 1521 is i.i.g. een heerlijk horloge.

2 likes

Lekker, man! Mooi stilleven, zo! Wat heb je verder nodig, toch?! :blush:

Wij zijn er nog gewoon hoor! :wink: :beers:

Heb heel wat horloges gehad en nog héél veel meer gezien, gepast en bepoteld. Maar een 1521 is gewoon top! :+1: :1st_place_medal: :person_shrugging:

Dat was de eerste Squale liefde van @Kleine_gup_in_grote_oceaan ! Zeker ook mooi!
Ik ben zelf al een tijdje stiekem nogal gecharmeerd van de Sub 39 GMT…
Squale SUB-39 GMTV – Guru Watches

8 likes

Erg mooi @TagEd - maar dan wel in ‘t zwart. Dit voor de diversiteit van mijn collectie…

7 likes