Is vast geen LE.
Gaaf bandje dat oranje! Ik ga op zoek naar goeie oranje rubber en oranje nato (2 delen) zodat ik iets te wensen heb met mijn verjaardag (is pas in mei…). Iemand tips? Is voor op mijn MM. Overigens ga ik morgen pas voor het eerst proberen band te wisselen met het bijgeleverde Squale tooltje. Ben niet zo’n priegelaar
Thanks! En sowieso leuk cadeautje! Het bandje dat er op die foto aan zit is een Burton. Overigens is deze, maar dan zonder merkje, ook te vinden op AliExpress. Zelf ben ik ook nogal gecharmeerd van tropics. Maar ook de oranje rallyetropic die ik laatst aan de MM van KGIGO zag, vind ik heel gaaf! Veel plezier met zoeken naar leuke extra banden! Kan ook weer een hobby (of obsessie ) op zich worden!
Mooi rubber. Dank voor de tips. Iemand nog een idee voor een nato in oranje? Weet niet of dit lekker zit, maar ziet er wel gaaf uit. En iemand tips over omzetten van bandje? Voorzichtig zijn lijkt me
Net zo lekker als het zwarte rubbertje dat je er nu om hebt zitten.
Ik zou zelf voor een oranje elastische paratrooper MN Erika-ish kiezen.
Hier te koop
Of een originele natuurlijk.
Een bergeon 6767!
Oooh, dat kan ook hé. Ik dacht dat je niks had en daarom om tips vroeg.
Dan begrijp ik deze vraag niet…
Welke tips zoek je dan?
Even de lugs aan de achterkant afplakken helpt om krassen te voorkomen en is een kleine moeite.
Is het gewoon voorzichtig priegelen met dat tooltje? Nooit gedaan.
Ah, top dank jullie wel.
Maar goed, de huidige rubberen band en die oranje racing strap hebben Quick Release springbars.
En als je een Nato er aanhangt, dan heb je ook genoeg ruimte om de springbar ertussen te zetten.
Alleen de kevlar band is even wat priegelwerk, met name het eraf halen van de band. Maar hij is wel dermate flexibel dat je hem een stukje van de lug af kunt schuiven, de springbar kunt zien en je vorkje ertussen kan zetten.
Zo is het! En ‘voorkombare’ krassen zit helemaal niemand echt op te wachten volgens mij.
@royke74, nu je nog aan de servicebalie hangt. Hoe is 't met de 2001? Nog steeds om de pols?
Een GROENE incoming!
Oeh! Hints!
Ow ja… Het is geen Squale.
Maar ik licht de kroeg altijd als eerste in.
Die Yema?