Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

Ik was aan het twijfelen tussen deze en de spb207. Maar hoe langer ik naar beiden keek, deste lelijker werd de 207 en deste knapper de 105. :sweat_smile:

4 likes

Haha, het hing al 'n beetje in de lucht, he?! :sun_behind_small_cloud:
Wel mooi, die kleurencombi van de wijzerplaat en wijzers! :star_struck:
Gefeliciteerd, kerel! :partying_face: :champagne:

Benieuwd hoe lang deze blijft… :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ja, ik kon er eigenlijk niet omheen. Spijt van de verkoop van de Great Blue Hole en op zoek naar de kleur groen, brachten me toch telkens weer op deze.

Ik heb naar allerlei andere merken en naar de nieuwe mm200 gekeken, maar de smaak van de oude mm200 bevalt toch wel erg goed hoor.

Ik heb me ook maar gewoon neergelegd bij de gevraagde prijzen. Al vind ik sommige aanbieders wel erg overdreven met prijzen rond de 1k. :sweat_smile:

Thanks, maatje!

Hahahaha, ik hoop lang. Afwachten wat het losmaakt als ik hem omheb.

3 likes

11 likes

Hey gefeliciteerd :partying_face:
Gaaf horloge is dat zeg! Ben benieuwd naar hoe die het op de foto’s doet

1 like

Thanks maat!

Ik gewoon hoe, in het echt. :rofl:

Anders is ie zo weer weg en als dat zo is, dan is groen gewoon niet aan mij besteed. :joy:

1 like

Ja dat is toch ook wel belangrijk… :joy:

1 like

Gaaf, gefeliciteerd! Die heb ik ook ooit gehad, heel mooi, dat groene met de gouden randen van de wijzers!

7 likes

Als ik hem om jouw pols zie, op een onbewerkte foto, dan hoop ik dat ik hem om mijn pols net zo gaaf vind!

De blauwe vind ik sowieso gaaf, dus ik heb goede hoop!

2 likes

Ik vond deze nog wel wat mooier. Bij de blue hole een iets specialere plaat, maar deze leeft meer! Ga je geen spijt van krijgen!

2 likes

:hugs:

2 likes

:partying_face: :star_struck: van harte

2 likes

Thanks maat! Hij wordt tussen 6 en 12 feb verwacht.

2 likes

Beter dan een maand :joy:

1 like

Hahahaha, zeker! :joy:

1 like

Gefeliciteerd man, zijn een hoop NA in korte tijd voor jouw doen.
Voor je het weet ben je een flipperaar :crazy_face:

Ik merk altijd bij mezelf dat elk nieuw horloge de meeste draagtijd krijgt en alles wat ik ervoor had steeds vaker de deur uit gaat…oops, ik lijk ook wel een flipperaar zo :sweat_smile:

3 likes

Hahaha, thanks man! Ja, waar ik 1 per jaar niet haalde zit ik nu al op 3 in anderhalve maand. :sweat_smile::sweat_smile:

Ik zei net in een ander topic al dat ik wellicht verslaafd ben geraakt aan voorpret. :rofl:

Moet ik dus ook voor gaan opletten. :sweat_smile::joy:

4 likes

Dank je, ik ga voorzichtig aan de slag. Dit helpt wel hoor. Het resultaat zal ik laten zien, maar die rubber band zit echt lekker voorlopig.

1 like

Vandaag een keertje niet maar die wordt wel heel veel gedragen. Maatje icm korte/geen lugs maakt hem wel erg lekker draagbaar. Dus die blijft wel in de collectie :star_struck:

6 likes

Good night mannen :sleeping:

15 likes