Ziet er geweldig uit! Heel veel plezier met de NA
Ouch
Ziet er geweldig uit! Heel veel plezier met de NA
Ouch
Zeker, staat hem goed!
Heel mooi @Alfredo83 , draagt hij ook comfortabel?
En @Kleine_gup_in_grote_oceaan top dat die binnen is, eindelijk dan een groene! Hoe bevalt deze?
Toffe aanwinst!
Van harte ermee en veel draagplezier.
Kan ik me gelukkig weinig bij voorstellen. Wanneer is het over? Moet je onder het mes enzo of vergruist 'ie vanzelf weer β¦ sterkte ermee, pijn is nooit fijn!
Deze band kan prima!
Lijkt wel alsof 'ie erbij hoort, oh wacht β¦
kreeg ik er zomaar bij. Zelfde kleur nog wel!
Hou ons even open de hoogte. Hoor hier bij het aandraaien ook wel iets mee draaien maar stroef gaat het niet.
ζ°γγγ»γ€γ³γΌγζ₯½γγγ§γγ γγγ
https://translate.google.nl/?sl=ja&tl=nl&text=%E6%96%B0%E3%81%97%E3%81%84%E3%82%BB%E3%82%A4%E3%82%B3%E3%83%BC%E3%82%92%E6%A5%BD%E3%81%97%E3%82%93%E3%81%A7%E3%81%8F%E3%81%A0%E3%81%95%E3%81%84%E3%80%82&op=translate
Owh oke nou zo begon het bij mij dus ook. Maar zal je bijpraten zodra ik meer weet
Ben een blij ei, zeg maar!
Al heeft deze wel last van het bekende ik ben niet goed uitgelijnd syndroom, dus dat ga ik nog wel laten fixen.
De dag dat ik hem kreeg, ergens in november, was het instrumentenpaneel al stuk. Dit stond overal in backorder en niemand wist wanneer het weer leverbaar was. Dus daar stond mijn gloednieuwe auto met maar één paar km op de teller. Totdat ik vandaag werd gebeld, hij is klaar hoor.
De huisarts zei dat ik hem maar moest uitpissen.
Nu zit ik dus aan de paracetamol en diclofenac. Ook niet om over naar huis te schrijven, maar het haalt wel de scherpe randjes van de pijn.
γγγγγι‘γγγΎγ
Squale 30 ATMOS Tropic GMT Ceramica, zit lekker om de pols.
Zie je KGIGO dat deze ook zijn draagtijd krijgt
Enne jullie weten onderhand wel wat ik drink
Teveel β¦
Geintje ouwe, kom op nou!
Grappig trouwens, ik was van de zomer op familie bezoek in Wales en was daar samen met een vriend naar de distilleerderij van Penderyn geweest. Hij is nogal een whisky fanaat, ikzelf trouwens niet Heel veel mogen proeven en zelfs nog een flesje meegenomen van hun whisky likeur.
P.s. balen van die niersteen trouwens, dat kan echt mega pijnlijk zijn.
Haha, op vrijdag en zaterdagavond 1 glas GIN on the rocks dus ZONDER tonic. Mag ik mijzelf toch wel een matige drinker noemen toch.
Maar in de vakanties ga ik helemaal los, drink ik gelijk voor een heel jaar
Moet natuurlijk wel een beetje compenseren voor die 2 daagjes in de week
En, lekker? En ben je inmiddels ook nirt een klein beetje liefhebber?
Ja, dat sowieso! Ik had vorige week bijna de 42mm met datumpukkel gekocht.
@TagEd, doe Fred eens effkes een Gin on the rocks. Hij zit op de derde rock van links en wil net met zβn surfboard het water in.
Ik voel het.
Ik ben ook geen whiskey drinker, maar ik moet zeggen. Als ik op vakantie ga zit ik altijd bij de jongeren (jong van geest he ). Maar goed tijdens 1 van die vakanties zei zoβn jonge knaap, dan moet je deze eens proeven, die vindt jij vast lekker. Ik die whiskey opgedronken en die was verdorie nog lekker ook, nu weet ik alleen de naam niet weer. Jong van geest maar toch een oude seniele knar