Oei dat kan frustrerend zijn… Ik neem aan, omdat je normaal gesproken niet van whisky houdt, dat het geen rokerige of sterke whisky was?
Morgen heb ik een proeverij in Borne. Het thema is ‘‘Rondje Wereld’’. Meestal maak ik foto’s van wat ik drink zodat het makkelijker is om te onthouden (helemaal na een aantal glaasjes ). Ben daarentegen nog wel jong (hahaha ja heel jong…), maar maak wel foto’s voor een geheugensteuntje
Nou ik moet zeggen dat ik de Penderyn Madeira best lekker vond. Maar de likeur is al.leeg voornamelijk door die vriend van me .
Geef mij maar gewoon een biertje @TagEd en doe de rest ook maar iets .
Ferry gaat aan de gin vanavond denk ik.
Repeteren is waarderen!
Gefeliciteerd met de nieuwe Groene! Lekker van genieten maar
Thanks, kerel!
Nu heb ik het geluk dat Assie nog een jonge blom is met een goed geheugen en volgens haar zou het een famous whiskey zijn met een fazant op het etiket. Ik weet nog wel dat het geen sterke whiskey was en goed te drinken
Nu weet ik wel dat ik een oude seniele knar ben, maar volgens mij schreef ik alleen vrijdag en zaterdagavond een glas. Maar ja, aangezien ik van het padje af ben, is het nu al vrijdag???
Dat is een prima whisky en lekker om zo te drinken. Je hebt er volgens mij wel veel verschillende varianten van, maar zal hoogstwaarschijnlijk een normale zijn geweest
Sfeerplaatje van vanochtend
Dat denk ik ook, die jonge knapen gaan mij echt geen whiskey geven van 12 jaar oud . Maar in maart naar Tenerife en daar ken ik een paar vrienden die wel whiskey drinken, misschien eens bij hun de flessen leegdrinken
Dan had je wel heel goede vrienden moeten maken op vakantie inderdaad.
Strak plan
Nice, man! Congrats!
Hey, gaaf! Ben benieuwd!
Ai, da’s minder, man! Sterkte!
1x raden welke kleur.
Ik denk eh…
Nu ik erover nadenk, volgens mij zo goed als dezelfde kleur als de mm200, maar net iets donkerder!
Je doet het erom. De vraag is dan: past het horloge bij de auto of de auto bij het horloge?
Heeft iemand ervaring met het bezitten van een GMT Master II (GRNR 2024) en een 1545? Ik vind de 1545 met blauwe bezel namelijk erg mooi, maar vraag me af of die qua looks niet teveel concurrentie is voor de Rolex. De kastvorm lijkt best veel op elkaar natuurlijk en deze versie zit ook op een jubilee. Iemand een soortgelijke ervaring?
Gaat om deze trouwens:
Hahaha, zolang m’n horloge maar groen blingblingt als ik in de auto rijd.
Heb je deze?
Zo ja, dan zal het wel
Opleveren.
Indien nee, dan is er ook geen concurrentie.
Ja die heb ik inderdaad. Anders wordt het ook wel een heel theoretisch verhaal als ik beide horloges niet heb .
Met name de kleur (grijs/zwart vs. felblauw) is natuurlijk een groot verschil. Overigens heb ik deze 1545 nog niet in het echt gezien. Maar ik was afgelopen weekend bij Van Willegen in Den Haag en vond de (nieuwere versie) van de 1545 die ze daar hadden erg goed qua kwaliteit. Hoop niet dat de oudere versie die ik op het oog hebt heel veel minder is.
Succes ook pas gehad. Maar nou lees ik dat je hem maar gewoon moet uitplassen en alleen pijnstillers hebt gekregen? Ik heb er toen aparte plaspillen bij gekregen en was er binnen het uur vanaf. Tamsulos heten die
Tussen al die borrelpraatjes zie ik bijna geen Squale plaatjes!
Verrek, dat rijmt …
PS @VriesKou, wil je de koelkast die je onlangs won nog hebben? Ik heb zojuist nl. de keuken uitgemest voor een nieuwe. Jaja, morgen gaat het gebeuren en dus staat 'ie (de oude!) voor je klaar hoor. Of zal ik hem toch maar gewoon meegegeven met de koelkastmeneer …