Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

De kwaliteit is gewoon goed! Ik heb de Gnomon edition gehad en die draagt heel fijn.

De nieuwe 1545, zonder crownguards, draagt dan toch nog net iets fijner. Vind ik dan, hè. Maar dat is dan weer geen gmt. :sweat_smile:

Ik ben vandaag al een keer of 10 geweest. Ben een zeikerd. :rofl:

Nee, ik drink zo’n liter of 3 water per dag, op dit moment. Dus ik denk dat plaspillen op dit moment niet persé nodig zijn.

Daarnaast eet ik nu even veel citrusfruit. Even de Ph-waarde omhoog gooien, zodat het versteende beter kan oplossen.

Blijf toch een beetje m’n hekserij en tovenarij toepassen. :joy::mage:

4 likes

Nou…. Die plaspillen werkte fantastisch en apart dat ze die je niet gaven. Uurtje en je bent er vanaf. Heb hem zelfs bewaard :rofl: wilde wel eens zien welke scumback mij gevloerd kreeg. :rofl: :sweat_smile:

4 likes

Nog steeds maar vroeguh was ie nog beter (43°) maar dat gebeurt vaak als whiskeys commercieler worden. Dan gaat het percentage omlaag.

Misschien voor jouw tijd dit :wink:

2 likes

Oh dat zal :joy:

2 likes

Gaat mij niet lukken. :joy: Ik zit altijd, lekker makkelijk. :rofl:

En ik ga hem niet proberen op te vangen. :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Als het goed is hoor je ‘m tegen het glazuur tikken…

1 like

Ik zit ook altijd maar had er zo’n enorme last van dat ik zeker wilde weten dat hij eruit kwam (voel je trouwens ook! :sweat_smile:) ) maar de arts stelde het ook voor om dit te doen om te bepalen of de niersteen niet in stukjes gebroken was, dit om zeker te weten dat hij er in zn geheel uit kwam en dus ook alles daadwerkelijk weg was.

1 like

Too much info jongens … :see_no_evil:
Zullen we het weer over Squale gaan hebben? Met wat leuke plaatjes erbij enzo.

21c99cc0fa80f67682fa0cdc0889cc8e

4 likes

Heb ook de nieuwe 1545 en kwaliteit is zeker :+1:

Maar, als je bang bent dat ie in het vaarwater van je Rolex gaat zitten, waarom ga je dan niet voor een 1521? Is echt een ander horloge. Comfortabeler ook. Door de geweldige en unieke Von Buren case. Ik heb er inmiddels drie(!) en sluit niet uit dat ik er nog 'ns eentje bijkoop. :blush:

3 likes

Maar dan ligt ie vervolgens in het diepe gedeelte van de pot, waar ik net in gezeken heb. :joy:

Laat laten we maar stoppen, want @junior is going crazy… :crazy_face:
21c99cc0fa80f67682fa0cdc0889cc8e

1 like

Leerzaam, er is toch niks tegen om elkaar met eventueel raad en daad bij te staan?

2 likes

Wat een gezeik.

1 like

No pun intended zeker? :joy:

1 like

Ja, maar niet per se de hele avond door in een Squale Only topic. Als het aan mij ligt. Maar hey, ik ben hier ook maar te gast hoor … :beers:

Of even een topic “ik zoek mijn steentje tijdens het zittend plassen” aanmaken. :sunglasses:

Komt 'ie weer …

Scherm­afbeelding 2025-02-05 om 21.21.48

:joy:

1 like

:joy:
wat een ouwe mannen

Edit: Jullie gaan mij trouwens niet vertellen dat dit mij ook te wachten staat toch? Maken me helemaal bang hier

2 likes

:joy::joy:

Nee, nee, ik ben wel klaar hoor. :crazy_face:

Ik heb het ook liever over horloges. Lijkt wel een horrorfilm. :joy:

Bedankt voor de raad en daad, heren!

@TagEd, doe mij een whisky neat! De rock is underway. :joy:

Edit: Plaatje!!

8 likes

Mijn broertje, heeft al heel wat horloges, gaat na het zien van mijn MM misschien nu voor een 2001.

12 likes

Dat zeg ik, horror! :rofl:

1 like

:open_mouth: Niet eens de gloednieuwe (groene) mm200?

1 like

Het is het

You don’t fool me! :crazy_face:

2 likes