Wristwatch battles! 3….2….1….Fight! Deel 5

Goede genade. Die is echt lelijk!

1 like

Ah, met die 2 imbusvijsjes dan. Ik heb het nog niemand zien doen. Zou er eerlijk gezegd ook niet aan beginnen met dit model.

Toch krijg je 'm. :slight_smile: Waarbij, de Ingénieur is te pruimen.

Dat zijn echt vrijwel alle horloges waar ooit een geïntegreerde bracelet aan heeft gezeten. Als je het dan doet, dan maar balls to the wall lelijk.

Als in een zilveren Rolls Royce oldtimer met V12, op foute velgen, een yuppie feestje drive-by crashen met Yello op veel te luid en twee middelvingers omhoog door het bestuurdersvenster. Want sturen doe je met je leuter.

Ik snap niet goed waarom ik het snap maar… ja, eigenlijk wel. Hoeveel vragen ze voor dat festijn der foutheid? :joy:

2 likes

Wat ik zo snel zie mag dat €14k kosten! :partying_face:

1 like

• Squale
  • Yema
0 stemmers
4 likes

Alles zegt voof mij Squale behalve de bandaanzet. Doet me denken aan mijn unisonic sub.

De yema is traditioneel vintage. Mooi maar een tikkeltje degelijk. Wel mijn keuze van deze 2.

1 like

Tsja, grote onzin natuurlijk, zo niet totale BS, zulk soort ‘koopbeslissingen’ maar consequent blijven is dan wel een must

3 likes

Andere. Duikers hoeven niet duur te zijn.

1 like

Die Yema staat torenhoog op mijn wishlist. Jammer dat hij door het microrotor uurwerk (wel vet!) eigenlijk een beetje te duur is geworden. Voor €1500 had ik hem gister al gekocht.

2 likes

Prachtig :heart_eyes:

En die bouten ook zo goed als uitgelijnd.

2 likes

Mozes kriebel.
Dit rechtvaardigt een ontslagronde op de design afdeling bij Credor lijkt me.
Hoe bedenk je het.

6 likes

Begrijp werkelijk niet waarom de Squale zoveel slechter scoort dan de Yema. :grimacing: :thinking:
Ik vind de Squale zóveel leuker dan de Yema! Daarnaast spreekt het merk me veel meer aan. Niet in de laatste plaats omdat ik er erg goede ervaring mee heb. Squale rules!!! :shark: :muscle:

1 like

Alles is mooi aan de Yema, wijzers en indices vind ik super. Maar toch stem ik dan voor de Squale , op een of andere manier pakt die mij toch meer. :man_shrugging:

2 likes

Tikkeltje vooringenomen Ed. Al zetten we de meest afzichtelijke squale tegen gelijk welke niet tag heuer duiker, dan nog stem je er op. :grin:

2 likes

Iedereen heeft z’n voorkeuren. Ik ben daarin niet anders. :person_shrugging:

Dat is wel heel hypothetisch. Squales zijn altijd leuk. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Die is mooi, zoals een gothische kathedraal mooi is…

Die omega is saai, die GS is de bom!

1 like

Gerald Genta is al een tijdje overleden…

1 like

Hij heeft een hoop moois ontworpen.
Vooral de Defy en Royal Oak vindt ik persoonlijk prachtig.
Defy nooit gehad maar wel twee Royal Oak modellen.
Deze Credor daarentegen begrijp ik echt niets van.