Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

minder mooi :dotted_line_face:

3 likes

Goedemorgen! :coffee:
De laatste uren van mijn koel-vriescombi. Lekker fris … :snowflake:

11 likes

iemand van hier die ander opgepikt ? kreeg melding dat hij verkocht is !

1 like

Een stuk of 4 heb ik er wel gehad zo in het verleden denk ik.:woozy_face:

Ik heb er wel een beetje een zwak voor hoor.

12 likes

Wie niet! :wink:
Die 1553 staat ook nog op mijn wensenlijstje, ‘simpele’ quartz met een lekkere vintage vibe. @Joshido loopt ermee rond.

3 likes

En de eerste uren van de nieuwe zijn ingegaan. Even vier uurtjes in ruste! Zit dus niks anders op dan mijn voorraad ijsjes op te eten, anders smelt de boel … :joy:

PS Sorry, maar als ik aan het klussen ben ofzo dan gaat altijd de G-Shock om de pols. Zodat de Squale niet per ongeluk langs de muur schraapt [terwijl ik dit opschrijf voel ik de angstkriebels], als ik bijvoorbeeld de steker achter de koelkast moet frutselen enzo. :innocent:

7 likes

Wat een straf zeg! Had graag geholpen :slight_smile:

Doe ik ook. Als ik de jongens buiten aan het werk mag zetten, gaat ook altijd de G-shock om.

3 likes

Geen idee, hij was ineens weg, gisteren.

3 likes

Nou ja, dat dus. Kijk naar het Nederlandse wagenpark: grijs, zwart of wit. Dodelijk saai! :yawning_face:

Nee, dat begrijp ik helemaal. Moet er ook niet aan denken! :grimacing:

3 likes

Goedemiddag mannen!

Nog geen wristshot, want ik lig nog in bed. Vanmorgen pas een uurtje of 2 m’n ogen kunnen laten rusten, na een dubbele dosis Diclofenac en extra paracetamol. :sweat_smile:

3 likes

Heb je al een stuk porselein van de.pot afgeschoten?
Of ziet die steen vast gemetseld?

1 like

:roll_eyes:

1 like

Geen idee, ik zit altijd ongeacht welke boodschap. Dus de kans dat hij in het water schiet is groter dan tegen het porselein. :rofl:

2 likes

Waardeloos man! Ik hoop dat je er snel vanaf bent. :four_leaf_clover:

PS draag je geen horloge in bed? Ik wel. Ding gaat echt bijna nooit van de pols! Lekker om met de beats [als ik op de rechterzij lig, met de pols onder het kussen c.q. onder mijn oor] in slaap te vallen. Tikketiketik, pling plong et cetera … :sleeping:

2 likes

Thanks, kerel!

Nee ik ben een wilde slaper. Ik wel en draai veel en sla mijn arm wel eens tegen de muur aan in m’n slaap. :sweat_smile:

2 likes

Oké, dit dus … :joy:

7bXW

Vind de huisarts het niet raar dat je vrouw soms met een blauw oog langs komt? Ik bedoel, anno 2025 kan dat van alles betekenen hè. “Tuurlijk … u slaapt wild!”

3 likes

Goeie middag kroeg :coffee:
Ik mag laat starten vandaag😪 Aan het einde van de middag een paar verloren uurtjes college, dus rustig aan gedaan vanochtend. Weer eens een keertje geen Squale… voelt toch een beetje anders dan anders om de pols.

Dat klinkt niet best, gup :frowning:
Nogmaals sterkte ermee!

8 likes

Welk Squale model slaap jij mee dan? :joy:

1 like

Jammer van die band, ik ben nogal fan van de originele ‘tramrails’ … :sunglasses: verder natuurlijk een prachtige Omega! Die mis ik nog wel eens.

Ik slaap zelden (eigenlijk nooit!) met een model, helaas … :wink:
Qua Squale nu met de Matic uiteraard.

2 likes

Ik vind hem ook iets mindah dan de originele Omega band, maar deze kwam alleen op rubber (2e hands gekocht met de kop eraf). Deze Forstner band is een fractie van de prijs en had em destijds besteld als extra band voor de originele die er ooit weleens zou komen. Vind de originele alleen zo belachelijk duur :sweat_smile:

3 likes