Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

Deze maar dan in 20mm :heart_eyes:.
Maar ja, veulste duur :slightly_smiling_face:‍↔

5 likes

Het is iig geen muffig jaren 70 oranje maar gewoon knal!

4 likes

Die had ik al gespot. Komt alles bij elkaar ook dik boven de 50 euro, want er komt ook nog 12 euro invoer bij.

Dan koop ik liever een nieuwe bij Andreas (Localtime) of nog liever bij @royke74 (QW).

4 likes

13 likes

Komt 'ie nu mee! :see_no_evil: :joy:

Nadat ik hier al drie keer een oproepje heb gedaan voor een polished 18mm. Of heb je die niet liggen @royke74? Ik stuur je wel even een PB. :wink:

5 likes

Haha natuurlijk nog makkelijker :ok_hand:t2:

4 likes

Thanks!

Geslaagde avond! :tumbler_glass:
Nu gauw onder de lakens. Truste kroeg :sleepy:

10 likes

Lekker man!

Slaap lekker allen!:sleeping:

4 likes

Welterusten heren!

jippie

Oh enne, @royke74 heeft me inmiddels aan een 18mm gepolijste Squale sluiting geholpen! Hij had mijn eerdere oproep(jes) daaromtrent even gemist :wink: … nu kan de Scotch-Brite weer ‘uit het vet’ en krijgt mijn oranje racing tropic strakkies ook een eigen brushed sluiting. Net zoals de zwarte.

Verwacht resultaat ...

Feest! :beers:

6 likes

Dikke klok :slightly_smiling_face:

1 like

Morguh.

Klein blauwtje opgelopen?

15 likes

Goeie morge kroeg :coffee:

12 likes

Goedemorgen Squalisti!

Geen wristshot, want groen! Maar wel dusdanig van de pijn af (of verdoofd) dat ik weer mobiel ben en kan werken.

Dus fijne vrijdag en tot laterrrr!

6 likes

Gelukkig maar! :+1:
En een wristshot vind, ik persoonlijk, niet heel erg. Of is dat tegen de regeltjes? Anders ben ik ook wel een paar keer in overtreding geweest :grimacing:

2 likes

Minion_judge

Maar ûh, zolang het hoofdthema Squale blijft is het volgens mij helemaal prima om te laten zien wat je om de pols hebt. Ik heb gisteren ook de G-Shock even langs laten komen. Vandaag doe ik dat niet, want één keer in de week is voor mij wel voldoende. :wink:

Vanmiddag komt er weer gewoon een Squale Matic voorbij.

squale_loading

Fijne (vrij)dag allemaal!
:coffee:

Ik vrees overigens dat @Kleine_gup_in_grote_oceaan voorlopig helemaal ‘afgehaakt’ is, als het Squale betreft. Hij is nu helemaal into groene Seiko’s! :joy:

3 likes

Dat weet ik nog niet zo! Ik zat vanmorgen te twijfelen of ik niet toch gewoon de MM zou omdoen.

Maar voor nu won de groene! :joy:

3 likes

Nou vooruit dan! :sunglasses:

Tevens ben ik jullie nog steeds een Squale familiefoto bij daglicht verschuldigd.

Ik zit nog even op een paar spullen te wachten om de foto’s wat op te leuken. Zodra deze binnen zijn, ga ik mijn best doen om met m’n telefoon een paar leuke familiefoto’s te maken. Maar dat duurt sowieso nog wel een week, én daarbij heb ik over een week weer meer daglicht ter beschikking. :sunglasses::grimacing:

9 likes

Ok heren, ik wens jullie nog een fijne werkdag, als jullie nog aan het werk zijn. Ik ga weer afsluiten en met de hond naar de dierenarts om zijn gebit te laten reinigen. Mijn vriend wordt al een dagje ouder en riekt uit zijn waffel. :rofl: :rofl:

Tot later op de dag!

3 likes

Succes!!

1 like

Thanks, goos!