Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

Met die van mij nooit last van. Maar die zit ook op een streng dieet van katten en postbodes.:dog:

Fijn effe wat minder pijn, trouwens!:+1:

Gisteravond een topavond gehad bij Adrian Vandenberg, die z’n Whitesnake hits speelde!

Sorry voor de slechte foto…:sweat_smile:

Doe vandaag trouwens een dagje mee, met Seiko.
Nog om van gisteravond, bij wijze van hardrock-proof horloge. Én het stond ook het beste bij m’n slangenlederen laarzen, strakke lederen broek, Whitesnake tanktop en getoupeerde lange haar!:musical_note::guitar:

Bijna weekend, trouwens, mensen! Hou nog even vol! :muscle: Het is er weer bijna tijd voor! :beers:

14 likes

Da’s een hele mooie Seiko!

2 likes

Hey, dankjewel!

2 likes

Toch een beetje in dubio… ik vind m’n 1521 Green Ray erg tof… maar als ik dan zo’n blauwe 1521 met sunburst zie vind ik die ook wel héél tof. :face_with_peeking_eye: Of misschien wel toffer.

12 likes

Zijn beiden heel gaaf en het is ook lastig, omdat je ze eigenlijk niet met elkaar kan vergelijken. Zelfde kast, maar toch zo anders

12 likes

Al zijn snijtanden in z’n onderkaak zitten los en moeten worden getrokken. :confounded:

Ik heb gevraagd hoe dat kan en ze zeiden dat dit vaak wel door ouderdom kan komen. En in combinatie met touwtrekspelletjes, want Amerikaanse Stafford, dan gaat het hard. :sweat_smile:
Arme vriend!

2 likes

Och wat sneu :frowning:
Hoe oud is je mannetje dan? En wist niet dat iets grotere honden daar ook last van hadden. Dacht alleen van die ‘‘Swiffertjes’’.

1 like

Hij is nu net 11 geworden.

1 like

Ah ja dat is dan niet meer de jongste. Hoe gaat het dan verder als zijn losse tanden eruit gehaald moeten worden? Moet hij dan op speciaal dieet?

1 like

Doe mij de groene maar! Lekkere frisse kleur en zie je niet zo veel. De Mesh doet het er ook goed op! En groen kan zomers op het strand en swinters onder de kerstboom

3 likes

Al zegt niemand dat. Ze denken allemaal dat het nog een jonkie is, zo speels is hij en zo jong ziet hij er uit. :sweat_smile:

Komt door het voedsel dat hij krijgt, waarmee ik gelijk jouw vraag kan beantwoorden.

Dat krijg hij al zijn hele leven, BARF!

Dat staat voor Bones And Raw Foods!

1 like

Dat is wel fijn hoor! Dan blijft hij ook langer gezond als hij nog energiek is en wil spelen.

Klinkt lekker :yum: Heb alleen net gegeten :wink:

Ons oudste mannetje van 15 (3 weekjes geleden ingeslapen), was het laatste half jaar heel moe, nergens zin meer aan, dement etc… Al met al was hij gewoon ‘‘op’’. Alsnog super moeilijk om de beslissing te maken om hem te laten inslapen, omdat je het gevoel hebt dat wij de keus maken. Maar daar was hij gewoon aan toe…

5 likes

Ja is ook zo. :grin: En lekker onderscheidend in mijn collectie. Maar ergens is “blauw” echt mijn kleur. En zo’n sunburst is zo tof. Maar goed, misschien ook even aankijken of Tudor dit jaar met een blauwe Pelagos 39 komt. Zou ook nog heel leuk kunnen zijn.
En anders stiekem toch nog een blauwe 1521 kopen als die eens voorbij komt in het eveneens “blauwe” hoekje. :crazy_face:

3 likes

Jeetje man, dat is echt oud. Niet wetende welk ras natuurlijk.

En sterkte nog met het verlies, goos! :pray:t5:

Wij staan er hetzelfde in, niet oplappen voor onze eigen gemoedstoestand. Hoe moeilijk ook.

2 likes

Thanks! Het was een Spaans vuilnisbakkenras. Wisten niet dat die zo oud konden worden haha

Yep precies dit dus en toch voelt het krom om zelf de knoop door te moeten hakken voor zo’n hondje. Ookal weet je eigenlijk dat het het beste is voor hem.
Maar als hij nog door andere jong wordt ingeschat, zal ik me er nu nog niet al te druk over maken

1 like

Ik heb net de bund bezel er weer opgezet en hem meteen maar weer eens omgeslingerd:

20 likes

Lekker maat!

1 like

Lekker man! Dus jij gaat al helemaal happy het weekend in! :grimacing:

1 like

Ik vind de groene mooier!

2 likes

9 likes