Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

Ik denk toch dat er gepolijste stalen band op komt.
Nog ff denken.

12 likes

Lekker doen man! Maar dan wel een polished. Ik weet niet of the Polish ones wel helemaal aansluiten. :crazy_face::sweat_smile:

2 likes

Weekend! :beers:
Geniet ervan mannen.

Vind ze beiden wel tof maar als ik zou mogen kiezen zou ik de blauwe als ‘het tofst’ betitelen. Ik verkies sowieso altijd blauw boven groen. Sorry @Kleine_gup_in_grote_oceaan:stuck_out_tongue_winking_eye:

… maar als 't mijn choco Matic zou zijn had ik hem er denk ik al opzitten! Gepolijst uiteraard, net zoals je kast. Staat volgens mij helemaal top! Lekker shinen. :sunglasses:

14 likes

Echt prachtig die Matic @junior

2 likes

No offense taken! Smaken verschillen en ik vind groen meer spreken. In geval van de mm200 dan hè.

Qua Matic is het voor mij blauw, groen en bruin. :grimacing:

2 likes

Gelukkig wel! Anders zou de wereld maar saai zijn.
Ik heb trouwens een blauwe auto, jij een groene … misschien heeft dat er ook mee te maken! :joy:

Misschien dan toch maar eens dat ding uit Australië halen!
De andere kleuren heb je immers al (gehad).

:beers:

2 likes

De Choco heb ik nog niet gehad hoor. :sweat_smile:

Of de groene er komt, weet ik ook niet. Misschien Als er echt een keer 1 toevallig op m’n pad komt.

De 1521 draagt toch nog wat fijner dan de Matic.

3 likes

Ow, ik dacht dat jij ook de choco al hebt gehad.
… 't zal de leeftijd zijn. :wink:

Dat je dat zo zou ervaren had ik eigenlijk al wel verwacht. Voor jou lijkt de afmeting van de 1521 net even een beetje beter.

Sowieso, de 1521 ‘klopt’ in alle opzichten én de Marina Militare is natuurlijk ook een prachtige uitvoering! De Matic voelt als de grote broer en draagt daardoor ook wat opvallender op de pols. Je voelt hem ook wat meer, op staal al helemaal. Ik zou de 1521 (op staal) weer eens om moeten doen om een eerlijk vergelijk te kunnen maken. Wat ik me ervan herinner maakt het voor mij weinig verschil, de Von Büren kasten zijn ook nagenoeg gelijk qua vorm en draaggenot. Het gewicht en de afmeting maken echt het verschil denk ik. Ik kan de Matic prima hebben, voor jou is 'ie op het randje. Toch? De MM200 is trouwens ook een lekker draagbare duiker! Vind ik.

3 likes

Ja, de 1521 klopt inderdaad in alle opzichten en de Matic is ook inderdaad net op het randje.

De mm200 daarentegen, die draagt dan ook weer beter dan Matic. Ondanks dat deze ook 44mm is. :sweat_smile:

Aanvulling: de Matic lijkt iets meer topzwaar ten opzichte van de mm200.

1 like

f37cdc47-23ba-4785-844c-427074213f82_text

Dat had ik niet verwacht.
Ik vind zelf de Matic 't lekkerst van beiden … :wink: de Matic (en de 1521) wint het trouwens van héél veel andere duikers. Voor mij. Heeft ook met de pols te maken hè.

4 likes

Weekendje limburg met het gezin!

16 likes

Hij voelt meer topzwaar aan, zeg maar.

Ik denk voor mij ook, maar in vergelijking met de mm200 is hij toch een stukje dikker. Wellicht dat het daardoor ook zwaarder is. Of de stalen band van de mm200 sluit wat beter aan dan de rubberen band van de Matic, waardoor de Matic soms misschien net iets meer hangt en topzwaar aanvoelt.

Afhankelijk van het vocht in de pols, zit de summit, net te strak, precies goed of net te los. :joy:

1 like

Lekker kerel! Waar zit je?

Geniet ervan, ik ga volgend weekend. :joy:

1 like

Heel veel plezier!

Gaat de mm200 alle squales van de troon stoten? :thinking:

3 likes

no-gifs-2pumGr

Phew, gelukkig! :sunglasses:

5 likes

Uhm, de mm200 ligt wel als gegoten om m’n pols. :sweat_smile:

Maar de MM wint het gewoon wel van de mm200. De mm200 weer van de Matic. En de Matic is gewoon cool om te rocken. :joy:

4 likes

Thanks!

Lekker Roompotje. Don’t be Weert. Waar ga jij heen?

3 likes

Nou dan heb je in ieder geval genoeg om te kiezen toch?

Ik ben zelf wel benieuwd hoe de 1545 draagt, wat was jouw ervaring vergeleken met een 1521?

1 like

De squale is uiteraard niet alleen. Wel de basis. Khaki voor het bos en gshock voor het golfslag- en pierenbadje!

7 likes

Naar m’n moeder in Echt. Ligt vlakbij Weert, maar slechts een klein stukje verder.

Veel plezier, maat!

3 likes