Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

Geniet van je weekendje Limboland Patrick!

Is dat niet meer iets voor @koen3103?
Hij heeft er de leeftijd nog voor … :joy: :beers:

4 likes

Jazeker! En dit is al de 2e dag op rij dat ik ook niet naar een nieuw horloge aan het kijken ben.

Ik denk oprecht dat ik even rust in m’n donder heb, sinds de mm200 binnen is.

Ik stopte de MM, de Matic en de HFLE in hun 3 slot watch rol en keek er naar. Toen dacht ik, wat een lekker trio is dit, man. En toen keek ik naar de mm200 om mijn pols en dacht, ik ben een tevreden man!

Eigenlijk is het niet te vergelijken. Het is een ander fitting design. Maar… Eerst dacht ik dat crownguards, zoals op mijn ex, de GMT, voor een beter draagcomfort zou zorgen en was ik bang dat de nieuwe 1545 daardoor minder comfy zou zitten.

Maar niks is minder waar, de HFLE zit gewoon super lekker en beter dan de GMT met crownguards.

Natuurlijk zit hij anders dan een 1521. Rekening houdende met de verschillen, zit de 1545 gewoon heerlijk en zou ik nu eerder voor een exemplaar zonder crownguards kiezen, dan voor eentje met crownguards.

2 likes

In de taxi na een weekje werk in Spanje :es:… en dat met een Zwitserse Italiaanse aan de arm.

8 likes

Geniet van je vrije weekend dan, @Rene3!

Wanneer kom je weer terug naar NL?

ba4172cc14bbd1a3c2e98b4ac1a84c03

5 likes

En aan de scherpte van de foto te zien heb je sowieso verder ook van je avond genoten :sunglasses: :ok_hand:

6 likes

Maar eerlijk @junior, zo rustig in m’n hoofd heb ik me al een tijdje niet meer gevoeld. :sweat_smile:

Al jeukt die bronzen Edox in het blauwe gedeelte wel een beetje. :rofl:

:joy::joy:

4 likes

Onderweg naar huis nu

1 like

Nou nee, zo gaar als een kanarie en een foto nemen achterin een taxibusje op een Belgische weg :stuck_out_tongue_winking_eye::rofl::rofl::rofl:

6 likes

Veel plezier! :smile:

2 likes

:joy:
Waarom denk je dat ik een G-shock heb? Voor het pierenbadje natuurlijk

3 likes

Met de taxi? Ewa mattie… Naar het vliegveld, hoop ik toch. Anders wordt het een lange rit. :sweat_smile:

3 likes

Nou nee, taxi van Brussel vliegveld richting huis. Vanaf de verzamelplaats laatste 15 minuten kwam me vrouw me ophalen/ stond ze klaar.

2 likes

Nou, eindelijk genieten van een lekker weekend met vrouwlief! :heart_hands:

2 likes

Ach, arm beest! :frowning_face:

Blijft moeilijk! :cry:

Ja, dat dus.

Geniet ervan!

Tuurlijk niet. Doe niet zo gek, joh! :grin:

:rofl:

Heerlijk, man! Wij, over een paar maandjes! Erg veel zin in!

Sowieso! Net terug van een ongelofelijk goed Fleetwood Mac tribute concert! Echt, the next best thing (en ik ben best kritisch, als amateur-muzikant), aangezien we, volgens Stevie Nicks, de echte groep nooit meer live gaan zien… :face_holding_back_tears:

Anyway, gezellig met mijn lieftallige vrouw :smiling_face_with_three_hearts:, alvast ter gelegenheid van mijn verjaardag, morgen. :blush:
Vandaag trouwens het horloge om dat ik tijdens onze bruiloft droeg, met een andere band, dan. :ring: :tophat:

13 likes

… heb ik in 1990 in Galgenwaard zien optreden. Bewaar ik nog hele goede herinneringen aan!
Morgen jarig? Lekker, gebak in de kroeg! :partying_face:

4 likes

Alvast gefeliciteerd :clinking_glasses:

1 like

Gewoon een voortzetting van muzikale avonden, zo het weekend in! Lekkah!

Alvast gefeliciteerd, maatje! :partying_face::partying_face:

2 likes

Morgen in Arnhem zit ik bij TOTO, met Squale om de pols.

4 likes

Thanks, mannen! Ga nu eerst even douchen, naar bed en dan schandalig lang uitslapen! Welterusten! :sleeping: :bed: Zie jullie ergens in de loop van de dag! :blush:

5 likes