Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

Thanks, mannen en proost!! :beers:

Nice, man! Congratulazioni! :partying_face: :champagne:

4 likes

Dankjewel :grin:

1 like

Tof! Welke nato is dit? Ik ben nog op zoek naar wat oranjes voor de zomer naast de bling bracelet

1 like

Buongiorno Skûwalisti! :coffee:
Fijne zondag.

13 likes

Echt wel, als ze dat nou in een kast van een 1521 zouden hebben getrapt had ik misschien een nieuw vakantiehorloge :sunglasses:

Ze hebben deze natuurlijk wel een keer gemaakt maar die vindt ik toch echt wat fletser

7 likes

Ja die is het net niet :woozy_face:
Ik wacht nog op een 1521 GMT , en een 1521 met een out of the box color wijzerplaat En met dikke Lume A la Seiko ,ook op de bezel

2 likes

Zuludiver octopod ribbed. Mooi systeem! Maar als ik op de laptop op de website kijk dan zijn de kleuren wat minder fel. Wat dan weer niet zo erg is…
Leuk is wel dat je met veel bandjes op 1 buckle kan combineren

1 like

Ik hoop dat Squale nog eens wat toffe dingen met de SuperSquale gaat doen, die draagt heerlijk. Tot die tijd ben ik wat Squale betreft verzadigd.

3 likes

Welke Super heb je dan ? Foto :innocent:

Met al dat 1521 Marina Militare geweld, maar weer even de Master als afwisseling.

Ik ben nog net niet verzadigd met Squale, denk ik. Ik heb niet eens de gewone gepolijste zwarte 1521 gehad, maar denk dat ik dan toch meteen de stap naar de COSC wil zetten, op metalen band.
En dan zie ik al die 1521 MMs voorbij komen, en dan vind ik die toch ook wel steeds leuker worden. Maar ja, ik heb deze Master MM al, dus… :thinking:

10 likes

Hmm, een 1521 GMT? Ja, dat zou misschien wel gaaf zijn! Hoewel ik de SUB39 GMT ook al erg geslaagd vind. Máár een 1521 draag wel beter. Ja, die heerlijke Von Burenkast, he?!

Buongiorno, trouwens, iedereen! :coffee:

5 likes

Sunny Squale! Fijne zondag :sunny:

11 likes

:heart_eyes:
De gedachten gaan meteen weer naar “Hier zou ik de Matic voor opgeven!”, wat een fraaie uitvoering is dit toch. Stalen band erbij en het meesterspel is in één keer uitgespeeld!

Die is wel het proberen waard. Vind ik. Qua wijzerplaat(opbouw) net een beetje meer vintage vibes dan de COSC door bijvoorbeeld de kloddertjes lume ipv. de opgelegde indexen. Minder mainstream. Gewoon leuk, alles klopt!

Meesterlijk! :sunglasses:

Misschien wel, maar ik ben toch blij dat ze het niet doen. Smaakdingetje. Een GMT wijzer op een duikhorloge? Mwah. Overigens kun je met de duikring, met een beetje fantasie, ook een tweede tijdzone weergeven. En, ook makkelijk … je duiker als eierwekker gebruiken. :hatching_chick:

8 likes

Heb deze gehad maar hij is inmiddels al een paar eigenaren verder

Ik neig zelf naar kleinere, dunnere horloges en de 1521 en 1545 die zitten voor mij al net op het randje 38/39mm is voor mij voor een duiker ideaal.

8 likes

Maar die is er niet toch :wink:

1 like

Die vind ik ook mooi!

1 like

Jawel toch, zowel de blasted, polished en brushed zijn toch nu los te koop? :sweat_smile:

Men mag toch dromen … :sunglasses:

Eerlijk gezegd heb ik geen idee! Er is wel een Titanium geborstelde band voor de Master, of die ook los te krijgen is weet ik niet. Maar ja, dat staat dan weer niet lekker bij een gepolijste kast.

Voor de Squale Master kast … :thinking:
Dacht alleen voor de Sub, Super, 1521, Matic en 2001.

1 like

Is dat niet dezelfde band als voor de gewone 1521?

If not, Xsqueeze me!

1 like

:arrow_down:

Misschien is @royke74 al wakker! :sunglasses:

Roy, past de 1521 band ook op de Squale Master kast? Bijvoorbeeld op de Master Marina Militare die @Royce hierboven laat zien. Ik denk zelf van niet …

Gezondheid! :sneezing_face:

cough-sick

5 likes