Lijkt me niet die master is 2x zo dik
Dat lijkt me niet gezien de lugs echt anders zijn qua dikte
Uitleg
En bevestiging
Oke, sorry voor het verstrekken van desinformatie.
Thanks! Dacht ik ook.
Enne er zijn (nog) geen losse Master banden in de collectie hè? Ik kan ze zelf niet vinden.
Nee enkel voor de titanium
Het blijft voorlopig dus bij een beetje dagdromen @VriesKou … maar gelukkig is die Master Marina Militare ook prima te pruimen op rubber.
Ja, ik had natuurlijk stiekem ook al gekeken naar of er stalen Master-banden waren, en had idd fie titanium wel gezien.
Ik twijfel nog over de gepolijste band. Ik heb genoeg 1521s die er op zouden kunnen, maar wel wat te bling misschien.
Nee joh… de zomer komt eraan
Had er gisteren weer eens 1 in handen en het is irl echt leuk , zeker als afwisseling
Weet niet hoeveel er zijn uitgeleverd maar deze HFLE zien we eigenlijk veel te weinig langskomen. Terwijl het zo’n frisse verschijning is!
Ik had verwacht deze véél meer te zien, ook in “Wat dragen we vandaag?” maar helaas. Volgens mij heeft iedereen ‘m ongedragen weggelegd. Zou het een investeringsdingetje zijn en worden er over een jaar of wat ineens allemaal ‘NOS’ Squale HFLE’s te koop aangeboden …
I’d rock it!
Ja, is waar. Ik zal morgen de mijne ook weer 'ns omdoen! Wordt dan wel na de sportschool, 's morgens. Ben veel te bang 'm te beschadigen. Is ten slotte toch
Denk dat het er ook mee te maken heeft dat die wijzerplaat (voor mij) het meest past bij een lekker zonnetje.
Dit was het kleine zetje dat ik nog nodig had, dank, je hebt een bestelling in de bus…
Die HFLE is toch echt prachtig, op staal en ook op oranje .
En op of bij blauw ook inderdaad😂