Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

Precies :stuck_out_tongue:

1 like

60ee143d-1842-47ae-bcdc-21fd9ed4a015_text

:joy:
Lekker man! Ook aan de stalen band.
Of heb je die glimmende Millitaire gekocht (incl. stalen band) … :thinking: :beer:

PS Pro-tip @Royce, vraag aan @royke74 of hij voor verzending vast een aantal schakels los wil weken. Die dingen zitten nl. verrekte vast en Roy is er handig mee. Scheelt je schroevendraaierbladen.

4 likes

Effe finale ABN-AMRO tennis kijken

11 likes

Eh, tnxs! Mag dit zo, of zal ik nog even apart mailen? :slight_smile:

3 likes

Nou, het maalt al minstens een maand door het hoofd natuurlijk > Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8) - 76 van Royce

Voordeel van deze actie: dan laat ik de COSC voor nu achterwege, en kan ik tzt voor een gewone gepolijste 1521 gaan. De stalen band is dan al binnen, en ik bespaar vast wat geld ook. :wink:

4 likes

:arrow_up:
Zou ik doen.
Het is ook een beetje raar dat ik het impliciet voor jou vraag. Dat kun je best ook zelf … :sunglasses: :beers:

Oh ja, dat is ook zo. Ik vind jouw blauwe 1521 ‘baby Matic’ met de stalen band een prachtige combi als ik deze foto zie. Klopt helemaal!

Beter dan de mesh, waar ik sowieso geen fan van ben. Maar goed dat is een smaakdingetje. En die band is heel goed draagbaar, laat @Patrick010 regelmatig zien!

13 likes

Nooit te veel bling! :star2:

3 likes

Komt in orde Roy

5 likes

minions-heart

6 likes

Die is wel heel fraai! Werd er meteen door @Alfredo83 op gewezen…

3 likes

Haha, jouw broertje is Squale aardig aan het pluggen! :joy:
Tom (@Chronofactum) verkoopt deze ‘Secret Squale’: Klik … hij is er ook in het zwart: Klik. De blauwe is uitverkocht zie ik net.

PS Ik vind het zelf wel jammer dat de kenmerkende oranje wijzer ontbreekt. Dat had 'm wat mij betreft helemaal af gemaakt. Dat frivole wijzertje geeft de 1521 toch een beetje kleur. :wink:

4 likes

Klopt, maar het ontbreken van oranje maakt ‘m wel ‘anoniem chique en toch een duiker’. Echt iets voor @tompj

2 likes

Hmmm, in zwart wordt hij wel net een beetje saai.

3 likes

Vandaag mijn NA opgehaald. Espressoapparaat met de kop eraf (natuurlijk).

Plaatje van laatst:

10 likes

Hee, die lijkt op de mijne!

3 likes

Hé toevallig! Welk model is dit? Ik heb vanmiddag de Synchronika opgehaald. Eerste variant, omdat ik de 2e onnodig vond en ik deze voor een scherpe prijs over kon nemen

1 like

Model weet ik zo niet hoor. Maar hij maakt goede koffie!

1 like

Mooi ding!
Tijd voor een bezoekje aan de koffie corner van HF:coffee:

Ik heb 't een tikkie eenvoudiger met een simpele Inventum automaat. Vooral omdat ik niet bereid veel geld uit te geven aan een zogenaamd ‘betere’ machine. Ik koop mijn Illy Intenso espresso boontjes kant en klaar in een blikkie, gemalen. Een schepje in het filterbakkie (… piston, of hoe zo’n ding ook heet) en een druk op de knop is voldoende. Er valt niks in te stellen, behalve de doorlooptijd. Opkloppen gaat bij mij in een Severin melkopschuimer. Ik heb het stoompijpje aan de koffiemachine nog nooit gebruikt, te lui voor.

Ik probeer wel vormpjes in het schuim te maken, maar dat lukt me nog steeds niet … :see_no_evil: :joy:

4 likes

Hier heb ik al best vaak gelezen sinds ik TL-2 ben geworden. Dacht toen ‘‘verrek ik kan nu zoveel meer!’’

Lekker houden zo als je al tevreden bent! Kost alleen maar geld en moeite dan.

Daar gaat het uiteindelijk om!

3 likes

Die kop eraf dat hoort zo. Daar kun je de espresso kopjes (omgekeerd) neerzetten. Dan worden ze lekker warm.

4 likes