Ik heb hem er toch maar weer even vanaf gehaald. De oranje Summit staat Matic een stuk beter, vind ik. De zwarte ‘racing’ vind ik wél top!
Hey Ferry, had jij die Matic al? Ik hou het ook allemaal niet bij, hoor.
Wie wel?!
Hij koopt elke week een horloge erbij …
Oh enne Ferry reageert pas als je hem er even bijhaalt, door hem te taggen: @fredpanarai1. Hij heeft het nl. erg druk met zijn thematopic enzo. Toch Ferry … ûh, of je al een Squale Matic hebt? We houden het niet meer bij.
Met het mes op mijn strot zou ik toch de eerste kiezen, maar dan wel met een andere band. (dingetje van mij, sorry )
Dat heb je goed gezien , daarnaast mag ik van Assie niet te vaak de kroeg in. Heb moeite met maat houden
.
Of ik een Matic heb, geen idee moet ik eerst ff naar de loods en alle Squale’s doorspitten
Deze weer ‘s om de pols, Super!
En - met dank aan deze foto’s van Chronofactum - ik denk dat ik de mesh maar ‘s moet inruilen voor die gepolijste band…
De nieuwe stalen banden zijn top!
Vind ik.
PS @Patrick010 kan je laten zien hoe jouw glimmert gaat glimmen met een gepolijste band. Zet je zonnebril maar vast op.
Potjandorie dat is een fraai exemplaar 🫶🏼:four_leaf_clover:
Het is een 1521 die probeert om een Matic te imiteren. En dat is best geslaagd!
Toch @Royce?
Is een prachtig horloge, maar wel echt te shiny for my liking hoor.
Wijzerplaat met dit soort indexen was ook te vinden in de Onda-serie 1521s.
Hier een archieffoto van de mijne. Moet ik ook weer 'ns uit de horlogekist vissen om een keer te dragen.
Daar ging het niet alleen over mbt. het vergelijk met een Matic, maar inderdaad dat soort indexen zie je vaker. Ook op de 2001 trouwens …
Dat zou ik zeker doen!
De zon is weer gaan schijnen en daar past een kleurrijke Onda prima bij.
En daarom zou zo’n polished band er precies goed bij passen, qua lekker nog meer over the top.
Maar het wordt al een stuk sportiever met een andere band. Hier de zwarte geheime 1521.
Vooruit, de blauwe ook dan.
Ik vind ‘m heel geslaagd!
Ik zal er ook ‘s ‘n Summit tegenaan houden, kijken hoe dat staat #staytuned.
Ik ook wel
Oftewel, ik ben gewoon, doe maar zwart . Of maak ik nu reclame voor koffie
Lekker! Doe er nog maar eentje. Zwart graag, idd!
Ik merk dat ik naar de Onda vooral neig, als het echt lekker weer is. En voor mij mag er
toch nog wel minstens een graadje of 15 bij.
Heb jij nou allebei?
Ja, op een (rally) tropic zien ze er ook erg goed uit!