Moguh kroegenhaaien! Werkse allemaal
Ik heb nog weekend
Die is eigenlijk wel gaaf , netjes , neutraal!
Ik heb n paar dagen geleden voor de lol het 1e deel van dit topic doorgelezen., best leuk!
Bongiorno Squalisti!
Morgen krijgen jullie weer een Squale wrist shot, maar vandaag heeft de mm200 nog heel even het podium!
Fijne maandag!
Zelfde Ed . Mooie foto kleur
Thanks! Het is ook bijna niet mogelijk om van een horloge met zo’n mooie wijzerplaat en die fraaie indexen, een niet mooie foto te maken!
Rustig in de kroeg, vandaag! Hebben we een beetje last van de maandag blues?
Waar zijn m’n Squale homies?
Nou ja zeg, die lijkt heel veel op die van mij. Dacht dat ik de enige was die deze heeft, alleen zit die van mij op staal. Kan wel wisselen hoor, heb ook zo’n zelfde band. Maar ik heb toevallig ook nog een iets blauwere QR bandje, zou dat staan denk je of is dat dan te?
Enne Ed, deze homie heeft vandaag een Rollie om de pols, zeg maar ook een high end horloge, net zoals de Squale
Maar het wordt echt tijd dat jullie eens een echte Gin gaan schenken
Sorry, maatje! Ik was de hele dag werken en daarna direct even een zakelijk etentje.
Maar ik ben weer thuis, heb m’n bestelling ontvangen en uitgepakt en even snel een paar kiekjes gemaakt.
Als ik meer tijd heb, dan zal ik het even wat beter aanpakken.
Ach, begint ook met een ‘S’.
Nou, ik kan me herinneren dat er toch nog wel wat mensen bij waren, die er eentje kwamen halen, die dag.
Hey, tof, man! Nou, mooi dat die binnen is!
Leuke fotos man!
Very nice!
Thanks, mannen!
Ik moest echt héél stil blijven zitten toen ze het beeld van me boetseerde.
Wel heel goed gelukt! Precies zoals ik je ken!