Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

Gave foto!

1 like

Dank je, kerel!

Nog eentje voor het slapen gaan!

Slaap lekker heren!

12 likes

Truste,

2 likes

Buongiorno, Squale kroeg!:coffee:

18 likes

Goeiemorgen kroeg :coffee:
Helaas een beetje weinig tijd gehad om de gesprekken te volgen gister. Drukke dag gehad en daarna ‘s avonds een afspraakje :flushed:
Wel eventjes tijd voor deze bund knaller. Blijft een heerlijk horloge al zeg ik het zelf.

15 likes

Buongiorno,

Zware sneeuwval in het noorden des lands.

17 likes

Oh gave foto met dat contrast! Hier in dit gedeelte van Twente (helaas) niks. Vind het altijd wel wat hebben zo’n laagje sneeuw

2 likes

Buongiorno Squalisti!

Hier in de Haarlemmermeer ook niks! In Haarlem dan weer wel.

Fijne dinsdag!

15 likes

Wow, o.k.! :snowman: :open_mouth:
Hier aan de westkust vanmorgen klein beetje sneeuw op de auto. Maar een keer met de ruitenwissers en weg! :person_shrugging:

Inmiddels wat motregen. Toch blij dat ik een Squale om heb. Hoef ik me daar geen zorgen over te maken! :umbrella: :wink: :shark:

5 likes

:joy:

2 likes

Is een groter contrast wel mogelijk?

13 likes

Ready for the summer!:sun_with_face::sunglasses::tropical_drink::desert_island::beach_umbrella::ocean::shark:

13 likes

Hier in het westen gewoon bagger weer :zipper_mouth_face:

Sorry geen Squale meer in bezit :dotted_line_face:

11 likes

In Brabant ook pleuris weer, dus binnen blijven.

11 likes

Tja de hond moet toch drie maal per dag ff naar buiten :face_exhaling:

3 likes

Komend weekend wordt het helemaal bagger en vriezen onder de rivieren. En 1x raden welke kant ik komend weekend opga… Precies, het zuiden… :dotted_line_face:

5 likes

:sunny: :shark: ook in het zuiden en bij :cloud_with_rain:

3 likes

:scream:

4 likes

Het is je vergeven hoor. En er wordt goed op je ex gepast
Edit: mag geen foto plaatsen. Meer mensen hier last van?

7 likes

Uhm, ja en met deze melding:

The location constraint differs from the location you are trying to access. To avoid this error, please ensure the region parameter of your client matches the Hetzner location you are trying to access. For details, see https://docs.hetzner.com/cloud/general/locations/#what-locations-are-there