Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

Zou je die toch niet het liefst terug willen? Naast je Sub. Ik kan me nog goed herinneren dat je erg blij was met je 1521 destijds. :sunglasses:

5 likes

Heb inmiddels 6 verschillende uitvoeringen van de 1521 gehad :face_with_peeking_eye: ach wie weet ooit.
Vindt het nog steeds een supertof model.
Nu al twee andere horloges naast de Sub gehad maar die kregen ook geen polstijd.en dat is ook zonde

5 likes

Goedemiddag! :cloud_with_rain: :diving_mask:

Niet meer, zie afbeelding hierboven. :sunglasses:

11 likes

Ik ook niet meer, zie ik!

14 likes

Aha ik mag ook weer :slight_smile:

9 likes

Hij is wel echt lekker hoor, deze 1521 MM! Jouw groene Seiko verbleekt erbij. Vind ik. :sunglasses:

Hoe vaker ik 'm zie hoe groter de kriebels om de Matic ervoor in te willen ruilen. Maar ja, dan moet de kop er wel af want nieuw vind ik hem een tikje te duur. Gelukkig schrijft een nieuwe Squale nauwelijks af, dus dat komt wel goed … :joy::joy::joy:

Even 't kwijl van mijn scherm halen! :see_no_evil:

source

5 likes

Een matic én een 1521 zijn natuurlijk wel een super goed duo. Zonde om die matic met gloednieuwe stalen band in te ruilen…

3 likes

Geeft niet, zo’n Sub komt aardig in de buurt. Je kunt niet alles hebben :wink:

5 likes

Ongetwijfeld, maar bij mij is het motto de laatste jaren “één erin, één eruit!” … en hoewel dat financieel niet erg verstandig is, bevalt het mij prima. Daardoor draag ik een horloge ook echt! Zou ik er meer dan één hebben, liggen ze het merendeel van de tijd in een doosje omdat je er toch maar eentje kan dragen en dat vind ik een beetje zonde. Afwisselen zorgt bovendien voor keuzestress en daar heb ik helemaal geen zin in. De voorpret bij een zoektocht naar iets nieuws vind ik wel altijd érg leuk! :beers:

Dus als er iets nieuws komt, gaat de ‘oude’ eruit.
Ik heb echt genoeg aan één horloge enne de G-Shock, mijn klushorloge. Dus eigenlijk twee … :sunglasses:

3 likes

De Divecore strap past helaas niet lekker bij de Arancia.
Het is meer een rood/oranje tint. Denk dat ik hem maar op de Garmin knoop.

6 likes

Jammer! Als ik dit zo zie, denk ik dat het best lastig gaat worden om daar een mooie bijpassende oranje rubberen band voor te vinden.

De meeste oranje banden die ik heb gehad zijn zo ‘donker’ als degene die jij nu laat zien. Die passen prima bij de oranje wijzers die Squale gebruikt, maar niet bij deze lichte wijzerplaat.

3 likes

Begrijpelijk hoor en ik wist al van je motte af :wink:
Ik sta elke ochtend ook voor m’n kistje te twijfelen welke ik nu weer eens om doe… Best irritant, maar besef me wel dat het een luxe probleem is. Voor mijn gevoel kan ik er ook geen 1 wegdoen :sweat_smile::joy:
Verstandigste is daarom niet meer te kopen dan ik nu al heb

2 likes

Been there, done that en toen had ik er ineens een stuk of 15 … :joy: nu dus nog maar één, soms hooguit twee. Lekker overzichtelijk!

2 likes

Ja heerlijk eigenlijk. Als ik dan toch 1 van mijn mag houden, is dat (helaas) geen Squale maar de smp300 :confused:

2 likes

De oranje racing strap op m’n MM is wel lichter van kleur, gelukkig… :sweat_smile:

Maar die randloze tropic’ish is ook bijna rood. Misschien dat ik die daarom nog niet op de MM heb geprobeerd. :thinking::joy:

2 likes

Heb ik nog nooit gehad, eigenlijk. :sweat_smile:

Heb er 1 op m’n nachtkastje liggen en de rest opgeborgen in de watchroll, ergens op een plek waar ik niet snel bij kan om te grijpen. Dus ik grijp automatisch het exemplaar dat op m’n nachtkastje ligt. :crazy_face:

Als ik gaandeweg de dag denk ik wil wisselen, dan weet ik eigenlijk al voor welk model
:sweat_smile:

3 likes

Ook wel handig, maar ik ben dan te bang dat ik hetzelfde horloge “te lang” draag. Zoals ik al eerder zei: luxe probleem

2 likes

It’s all in the head! :joy:

1 like

Conflict Prevention: Just Fix the Problem | Guy Harris: The Recovering  Engineer

:arrow_down:
https://www.q-watches.com/artikelen/squale-nl
:wink:

Ben benieuwd! Neem je ze wel allebei mee, morgen, @Kleine_gup_in_grote_oceaan ?

Is idd wel een lastige kleur om te combineren. Beetje ‘vergeeld’ oranje, lijkt het. Maar moet zeggen dat die tropic er eigenlijk ook wel heel goed op staat! En die originele Squale tropics vind ik echt lekker dragen ook nog.

Ah joh, verstandig worden kun je altijd nog, als je oud en grijs bent! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Heb ik eigenlijk alleen tijdens een vakantie. Dan neem ik er hoogstens twee mee (waarvan één om). Maar ook wel weer heel leuk, vind ik. Je bouwt een soort band ( :grin:) op en maakt mooie herinneringen. In het normale leven heb ik een horloge hoogstens, uit luiheid, een dag of 5 achter elkaar om en dan heb ik wel weer behoefte aan een wissel. Gelukkig heb ik op dit moment aardig wat keuze. Dat voelt ook wel als luxe. :blush:

5 likes

Heb je ook wel weer gelijk in. Heb nu nog een smoesje om dom te doen :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Kopen, kopen, kopen! :money_mouth_face:

3 likes