Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

Nee hiervoor had ik een SSK005. Maar toen ik mijn watermel0n had verkocht zag ik deze in het blauw en lonkte die oranje dail wel erg!

1 like

Ik denk dat tegenwoordig <1k voor een schaarse 1521 een utopie is. 1.8k voor die Blue bund is nogal…euh gedurfd.

Koop gewoon die Chronofactum Uhrforum limited. Gloednieuw, garantie, twee keer OEM rubbah voor 1,4k.

2 likes

Hoe dan ook; een Squale blijft schitterend :hibiscus: :sunny:

15 likes

Dat sowieso! :+1:

Ach, vind 't wel meevallen. Kijk, als ze nou 5K ofzo vroegen. :person_shrugging:

Overigens, Squalevrienden, ben ik weer aan 't kijken… :blush:
scarlett johansson field glasses gif | WiffleGif

5 likes

41 maar draagt veel kleiner, 41 is de maat van de kast niet de bezel verder is de L tot L is 47 en net 12 dik

En maar 48 gram :wink:

12 likes

Had je dit topic al ontdekt?

Ook aardig wat verdwaalde Squale-fans te vinden… :wink:

1 like

21 likes

Oh heerlijk!
Ben ik wel een klein beetje jaloers op met de doxa 300t. Die is aan de zwaardere kant. Als je hem eenmaal om hebt, merk je het niet zo meer. Je moet er alleen niet bewust van raken dat je hem draagt dan merk ik het weer

2 likes

Naar een Doxa natuurlijk, leuk dat je ook bij de extended club komt! :tada: :wink:

2 likes

Heb de Ti300 nu op een Erika MN en dan voel je dus echt niet dat je een horloge draagt.

De Submariner krijgt nu gewoon draagtijd te weinig terwijl dit echt altijd mijn dagelijkse 24/7 beater was :face_with_peeking_eye:

9 likes

Hmm, had gekund. Maar nee, wat anders.

2 likes

Omega! :smiley:

Heugelijk nieuws, er komt weer gezinsuitbreiding aan :partying_face: voor om de pols dan hè :sweat_smile: de andere soort zou minder heugelijk zijn :joy:

Nou moet ik alleen nog van die GMT af, die past er niet meer bij :laughing:

Denk het ook, een prototype!

13 likes

Goedemorgen Gents,

Ben helaas minder actief door extreme drukte!

Toch even een morning pic!

Ik wens jullie een ontzettend fijne voortzetting van de week! :sunny:

13 likes

Goeie smorges snelle Gup en de rest
Prettig weekend alvast :slightly_smiling_face:
Enne, Gup de hfle nog steeds op wit hè :star_struck:

11 likes

Ja, joh! dat is dan toch de mooiste combi, binnen het assortiment in mijn bezit. :joy:

1 like

Ja, zo ken ik er nog wel een: ‘het mooiste horloge (nog) niet in je bezit’. Hele topics zijn er al over volgeschreven. En ook ondergetekende fantaseert daar graag en vaak over. Het blijft toch een verslaving, he?! :sweat_smile:

Kom, jongens! We zitten hier in de Squale kroeg en alles waar jullie mee kunnen komen zijn Doxa en Omega?! :grimacing: :roll_eyes: :wink:

Maareh, jij hebt ook iets onderweg, dus?

On a serious note. Ik heb vanmiddag de tweede uitvaart van een familielid (niet dezelfde, uiteraard), in drie weken. Dus even netjes en stemmig aankleden, zo. :necktie:

4 likes

Gecondoleerd Ed :slightly_frowning_face:

1 like

Dankjewel, man!

1 like

Ed, Gecondoleerd en sterkte,

1 like