1521, zei iemand dat!?
Heb mijn pvd verkocht vorige maand, maar wil hem eigenlijk ook weer terug. Maar heb nu ook de mogelijkheid om een militaire te proberen. Keuzestress!!!
Ja, da’s toch ook wel leuk.
En je moet alles een keer proberen, vind ik. Dus misschien daar maar voor gaan dan. Zeker als je een goeie deal kunt maken. Je kunt er altijd nog een bij kopen of uiteindelijk i.p.v. toch weer een pvd.
Ik was heel erg aan het dubben om jou een PB te sturen, toe je hem te koop zette. Vind de PVD uitvoering namelijk ontzettend gaaf! Maar voor dagelijks gebruik en als enig horloge wellicht toch iets minder ‘draagbaar’. Vandaar dat ik gekozen heb voor een polished uitvoering. Past eigenlijk overal bij, bij netjes of sportief …
Can’t go wrong met de Militaire!
Tenzij je net als ik waarde hecht aan een datumvenstertje.
Ik heb de pvd echt vaak gedragen en voor mij zou het best een one watch collection kunnen zijn.
Hier heb je natuurlijk wel weer gelijk in.
Bij mij misschien ook wel hoor, ik weet het eigenlijk niet zo goed.
Ik heb zelf nog niet eerder een PVD gehad, van welk merk ook. Wel al ‘blasted’, ‘brushed’ en gepolijst. Misschien had ik hem gewoon van je moeten overnemen want inderdaad, alles een keer proberen.
Heb nu een Seiko turtle pvd gehad en de Squale, pvd blijft voor mij gewoon de guilty pleasure
Voor mij ook, hoor. Ik heb een pvd Seiko Samurai. Heeft gewoon wat. Vraag me niet waarom.
Hey jongens, wat een lekker merk is squale toch.
Dit is momenteel (best wel alweer een tijdje) het enige horloge merk en forum topic wat ik blijf volgen.
laat je squale zien dan
Ik was tot vorige week anderhalf jaar los van Squale maar ben blij dat ik er weer een heb. Het is inderdaad een “lekker merk”. Kwalitatief prima in orde, betaalbaar, draagbaar, eigenwijs, in balans en ik vind de (1521) kast echt onnavolgbaar. Draagt heel plezierig!
Daarbij vrolijkheid bij alle mensen die een Squale dragen. Leuk. Het voelde dinsdag dan ook als thuiskomen …
Oh enne, inderdaad: Weer op oranje!
Tja dat is toch voor mij de “super” Squale
geaccepteerd. voor deze keer mag je door naar de volgende ronde.
Foto is overigens ook niet recent genomen, anders zit je niet in Nederland. Je loopt de boel te flessen
Een fijn merk, inderdaad : pretentieloos, maar wel een mooie heritage, zeer degelijk, heel comfortabel en coole looks
, en daarnaast is er de leuke groep mensen: zowel de mensen die ik tijdens de Squale meeting heb ontmoet, als de Squale-dragers hier in dit topic en niet in de laatste plaats onze Squale huisdealer, Q-watches!
Net nog wat buiten foto’s gemaakt, helaas nog geen zonnetje erbij .
Deze geven toch wel een beetje de juiste kleur weer.
Een beetje haaien grijs/blauw.
Het is de 1545 Sharky

Zou de nieuwe collab van Fratello morgen (dinsdag 28/11/12) ook een Squale worden?
De indices vertonen in ieder geval veel gelijkenissen met die van m’n oude 1545 ‘Militaire’…