Squale only 🦈 (Deel 2)

Ik draag ‘m nu zelf… beetje afwisselen en al bij al valt die dikte nog wel mee :slight_smile:

1 like

Hier nog steeds op oranje silicone. Tijd om weer eens te wisselen denk ik :roll_eyes:

8 likes

‘Hommages’ zijn van alle tijden; zo blijkt maar weer. Deze zal uit de '70s zijn, want quartz. Duidelijke BPFF-invloeden. Maar, is dit wel een hommage? Aangezien hij door Squale gemaakt is (voor Berios; een merk uit lang vervlogen tijden) en Squale het betreffende FF-model ook voor Blancpain maakte… :thinking:
image
(niet mijn foto of horloge)

5 likes

Goedemiddag dames en Heren,

Ben er weer, een soort van… Zo’n happy 18 klapt er wel in :sweat_smile:.

8 likes

Ik zou zeggen van niet! Het is per slot van rekening hun eigen ontwerp dat ze in mijn ogen hebben uitgeleend aan een “branded reseller”. Dus BP heeft destijds gewoon een ode aan Squale gebracht :stuck_out_tongue:

1 like

Mot nog ff wachtûh … :wink:

Het bandje kwam vandaag binnen.

Ik heb alleen niet echt goed opgelet bij het bestellen. Er zit een matte sluiting aan, sjips! Meteen contact opgenomen met 't winkeltje en ik kreeg een alleraardigste reactie uit Cyprus.

Nu dus al wel een bandje, maar nog geen sluiting. :beers:

6 likes

Pffff das jammer .

1 like

Inderdaad, jammer.
Eigen stomme schuld. In alle euforie even niet opgelet … :wink:

1 like

Nou ja, deze week even rustig bijkomen weer en dan komend weekend er weer hard tegenaan! :beers: :stuck_out_tongue_winking_eye:

Precies! Dat is de enige juiste conclusie, volgens mij!

Pin on 'Damn Right I Said It!"

3 likes

Balen, idd! Maar wel heel klantvriendelijk. :+1:

1 like

Zeker, hij had ook kunnen zeggen “we kunnen u alsnog een polished sluiting sturen, kost u 30 euro” … of extra verzendkosten ofzo, dat had ik niet eens zo raar gevonden. Het is immers mijn eigen fout. :wink:

Nu krijg ik als afsluitende reactie:

Its a pleasure Remco, I make it my point to do the best I can.
Have a nice evening.

De ‘verkeerde’ is ingepakt, geef ik zo even af bij PostNL en dan maar weer even geduld! Ach, op zwart is 'ie ook mooi.

:beers:

PS BP bofte maar met zo’n kastenleverancier! :sunglasses:

7 likes

Daarnaast was BP (volgens een artikel, door mij gelezen) een dag of 30 eerder dan Rolex, met het presenteren van dit model.

Dus dan slaat dat gemiep over homage aan Rolex als een ll op een drumstel waar geen ktgeluid uit komt. Ondanks dat Rolex wel de eerste in de verkoop had.

Maar daar zullen de meningen wel over verdeeld zijn.

Dan het volgende: Ik zit al weken te kijken naar een strap voor m’n 1545. Heeft iemand tips qua kleur? Leer, nato, sailcloth, canvas… Het maakt niet uit. De kleur kiezen, vind ik lastig. Ik wil niet eindigen in het blauwe gedeelte met een bucket load of straps Te koop :sweat_smile::joy:.

2 likes

Evening mannen :innocent:

7 likes

Dat is echt een mooi model :ok_hand:t2:

2 likes

@pasd, “… er staat iemand voor je bij de servicebalie!” :wink:

Dan heeft alles al geprobeerd op zijn 1545 volgens mij, van superlelluk tot bijzonder mooi. Heeft ook een huis vol bandjes en wisselt bijvoorbeeld voor, tijdens en na het eten. Dus als iemand het weet, is het Dan wel.

:arrow_down:

Daar ben ik het zeer mee eens!

3 likes

:joy::joy::joy: @pasd heeft zeker pauze.

Grepke! :crazy_face:

2 likes

Thanks voor de tip overigens, @junior.

Ik zie zoveel mooie straps. :see_no_evil:

2 likes

O.k., omdat Dan even pauze heeft: ik ben erg gecharmeerd van tropic(achtige) banden. Man, wat zit dat lekker en wat staat dat leuk!!!

1 like

Even de correcte geciteerd :wink:.

Ik ben ook gecharmeerd van Tropic banden, moet ik bekennen. Maar welke is de juiste? Zoveel merken en kwaliteit.

Op een of andere manier heb ik in m’n hoofd zitten dat enkel een zwarte Tropic past. Dat bijvoorbeeld een donkerblauwe vloekt met de bezelinsert. Omdat er dan geen grijs in zit :joy:

Ik zou zeggen van Squale

of van Barton.

Met beide goede ervaring.

1 like