Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

Dat sowieso! :beers:

Yes! Ben benieuwd! Of anders in het TAG Heuer only-topic. Daar kunnen we ook wel een beetje gezelligheid gebruiken! :grimacing: :wink:

3 likes

Ahhh kijk, weer wat geleerd, dank je wel! @Fate_Amenable_To_Change een houder met een bandentooltje erin, dat is het!

Die blijft lekker dicht, heb zelf ook een Bergeon.

1 like

Je weet welke ik al een tijdje op 't oog heb, maar daarvoor mist er nog net een paar honderd euro in het horlogespaarpotje.

Nou ja, nu eerst maar even een paar nachtjes overdenken welke kant het opgaat … het hebben van haast kost altijd geld, dus ik doe het even rustig aan tenzij er morgen ineens ergens an offer I can’t refuse ligt. Ik heb ook de Astron nog en dat is helemaal geen straf. :wink:

3 likes



#metoo :stuck_out_tongue_closed_eyes:

12 likes

Misschien moet ik die blauwe ook maar eens proberen!
Maar dan wel in glossy. Lekker fris en zomers … jeetje, heb ik net mijn oranje bandje verkocht. :see_no_evil: :joy:

6 likes

Geen commentaar! :see_no_evil: :wink:

Oh, even een “welke zou je kiezen” polletje. Gewoon omdat het kan en omdat het leuk is. Stel deze twee zijn gewoon te koop …

… welke zou het dan worden?

  • Brushed black
  • Polished blue
  • Non of the above, stupid!

0 stemmers

:beers:

4 likes

1521 ftw!

Da witte gij…

:smile:

2 likes

Te dik , 1521 all the way.

1 like

Die heb ik nét weggedaan mannen … :joy:
Even oriënteren op wat anders. Omdat het kan!

4 likes

Ja o.k. maar er is zoveel meer onder de zon dan een classic polished black.

Ik kan me vergissen maar ik heb nog geen andere versie bij je gezien.

Vandaar.

2 likes

Makkie

13 likes

Heb je deze al 'ns gehad?

Vind ik ook een lekker stoere versie! :muscle: :sunglasses:

Of gewoon toch lekker een TAG Heuer duiker, natuurlijk! :grin:
Ik heb vanmorgen ook maar even een TAG Heuer omgedaan, en huppekee, Max is weer de snelste in de 1e vrije training. O.k., er is wel het e.e.a. gebeurd. Maar het liep goed af!

Fijn (race-)weekend, mensen!

11 likes

Klopt, telkens weer dezelfde Classic. De matte versie - in welke kleur dan ook - spreekt me echt niet aan. PVD wil ik zeker nog wel eens proberen en een blauwe (polished) ook. Maar het grotere Matic-broertje lijkt me ook niet gek. Gewoon een keer proberen. :sunglasses:

C02C1F695DA7FFB65DEF5BE222302098253F7FFE

Nog niet. Omdat, ûh … ik krijg er niet direct een warm gevoel bij. Mag ik dat vinden? Ja, dat mag ik vinden.

Zat jij om half 4 al te kijken? Wow. Ik ben wel een F1 fan maar doorslapen is ook wel lekker hoor! Ik zit morgen en zondag wel om 7 uur klaar, de wekker staat op 6 uur … zondag met een coissantje en verse jus.

Jij (jullie) ook! :beers:

6 likes

Binnen! Stoere witte! :milk_glass::ballot_box_with_check:

20 likes

Congratz @Royce!! :partying_face:

Enjoy!!

1 like

Prachtige SE… proficiat Roy :sunglasses: Jij gaat lekker qua Squale zeg :smiley:

2 likes

Ik lag nog gewoon in mijn warme bed! Maar morgen en overmorgen ben ik ook op tijd van de partij!

Fijn (race)weekend heren!

3 likes

Laat de zomer maar beginnen!
Fris wit … :snowman_with_snow:

1 like

Ik ook, hoor! :grin: Uiteindelijk werd die 2e VT trouwens niet zo’n succes, helaas.

Nou ja, het wordt weer een spannend weekend. En een TAG Heuerweekend, voor mij in ieder geval, for good luck. :sunglasses: :racing_car: :australia: :netherlands: :trophy:

En terug OT: Ja, zo’n witte zie je niet vaak. Doen!

4 likes

Of obsessief zelfs… :thinking::wink:
Maar ik heb er wel wat mee inderdaad! Mooi spul.

4 likes