https://www.squale.ch/en/1521_classic_cosc_project
Dit is 'm dan…de nieuwe 1521 COSC gecertificeeerd én met opgelegde indices
https://www.squale.ch/en/1521_classic_cosc_project
Dit is 'm dan…de nieuwe 1521 COSC gecertificeeerd én met opgelegde indices
Wow, mooi ding in deze versie.
Ik was al gewonnen voor de 1521 Blue Ray maar deze is toch ook wel super.
Cool hoor. Die volledig gelumede bezel inlay hoeft niet voor me, maar weer een mooie toevoeging aan de 1521 lijn
Net wakker dus eerst een in de tuin .
Mijn normale 1521 loopt ook 5.5 a 6 sec in de plus. En ik vind de gedrukte plaat ook cooler dus ik bespaar mezelf de moeite.
Ik zou de pvd zwarte er wel bij willen hebben.
Die gedrukte plaat vind ik ook beter passen bij de uitstraling van de Militaire. Deze loopt gemiddeld +2 sec .
Ja dat zeker. Die van mij loopt bovenstaande cijfers bij onregelmatig dragen. Bij het doordragen nog een preciezere loop vh uurwerk.
Wat ik mij wel afvraag is of ze voortaan de normale 1521 modellen minder accuraat gaan afregelen om de cosc een stapje voor te geven in de lineup.
Ik snap wel dat sommigen de opgelegde indicies mooier vinden. En samen met de lumed bezel toch weer een selling point tegenover de normale versie als het je ding is.
Denk dat jullie bij nader inzien allemaal wel gelijk hebben. Was een eerste reactie zonder na te denken
@sq100 welke heb jij??
Exactemundo!
Zou de pvd versie ook graag met de no date military dial zien. Maar de classic blijft een classic en da’s niet voor niks.
O jah, heel erg gaaf!! Krijgt ie nog veel draagtijd?
Zeker , als je de gepolijste uitvoering hebt geeft het een heel andere meer luxe uitstraling .
Relatief gezien wel, na aanschaf uitgegroeid tot een favoriet binnen de collectie.
Ja, dat vraag ik me wel af eigenlijk…Noem me maar paranoia!
Volgens mij is de cosc optie het duurste van de upgrades, want dat gaat volgens mij per horloge. Lees: Per uurwerk individueel. In tegendeel tot die nieuwe lumed bezel en applied indicies dial. Die rollen gewoon van de band en die prakken ze er gewoon in zogezegd.
Als je nu een keurig lopende 1521 hebt en je bent happy met de printed dial en gewoon een lumepip op de bezel dan zie ik de sellingpoint niet van de cosc. Sommige gaan hard op een cosc certificering maar elke Sinn die ik gehad heb liepen al griezelig nauwkeurig binnen de cosc norm. En Squale kan dat ook dat hebben mijn vorige 1521’s wel bewezen qua accuraat lopen.
Vandaar.
Niemand die het een pro vind dat de haai onderaan vervangen is door de tekst? Daar hoor je altijd wel gejank over. Ik heb er me nooit aan gestoord eerlijk gezegd. Wat ik ook nog niet gezien heb is of de kast nog gegraveerd is. Conclusie: de militare blijf ik de mooiste huidige uitvoering vinden.
P.s.: @sq100 coole 2003. Die zie je niet vaak. Heb er nog niet veel over gelezen. Hoe draagt ie tov een 1521?
Niemand die het een pro vind dat de haai onderaan vervangen is door de tekst? Daar hoor je altijd wel gejank over. Ik heb er me nooit aan gestoord eerlijk gezegd.
Gezien de geschiedenis vindt ik die extra duiding idvv een haai op de dial wel te pruimen. Op de military dial wil je idd zo min mogelijk poespas imho.