Jaren 70 Squale Viser Medium
Voor degene, die door dit topic merkengeil geworden is:
https://uhrforum.de/squale-30-atmos-pepsi-gmt-aus-04-2016-a-t263622
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Ik begrijp je! Toch, voor een liefhebber van het rolexorigineel, maar met een beperkt budget, dan is deze squale een degelijke keuze!
Ik heb laatst de wijzerplaat gewisseld, er zat uiteraard een matte in, maar ik heb bij Squale een sunburst gekocht en erin laten zetten, de eerste foto is met de nieuwe plaat, de anderen nog met de matte variant. Ik zoek alleen nog een mooie geblaste shark-mesh, iemand een idee waar ik dat kan kopen?
Nee dat niet. Vind het juist leuk om veel verschillende horloges te proberen in de zoektocht naar het ultieme horloge, mocht die überhaupt bestaan.
Een blasted Mesh of een blasted 20mm band zou ik (ook) nog graag hebben!
Dus laat me maar horen als jij der één vind!
Mooi!
Volgens mij echt een waar je uren naar kan gluren wanneer je met een biertje op het terras zit
Dat aanbod is erg schaars, ik heb er voorheen ook wel eens naar gekeken.
Een mooie shark mesh kopen en hem aan @robbie409 sturen om te laten beadblasten lijkt me een stuk eenvoudiger.
Ook ik ben al een tijdje op zoek; enige wat misschien in de buurt kwam was niet blasted, maar brushed:
Vanwege mogelijke tegenvaller in kleur en kwaliteit heb ik (nog) niet besteld; misschien iemand anders?
Brushed mesh genoeg bij Herbert Zaha. Na het vertrek van WJean hét adres voor mij als het gaat om mesh. Voordeel: hij zit in Duitsland dus je hebt het binnen een paar dagen op de deurmat.
http://www.uhrenbaender.de/milanaisearmband-flexband-zugband.html
Die PL3 is ‘seidenglanzend’ bijvoorbeeld.
of deze Eichmuller (dat is echt top kwaliteit, helaas door mijn smalle polsen staat bij mij de - forse - sluiting een beetje in een ‘driehoek’)
Bedankt voor de tip
Die PL3 mesh lijkt overigens wel verdacht veel op de Hongkong mesh… Dus wellicht heeft het snelheids voordeel een kosten nadeel?
al die naamloze mesh banden lijken allemaal op elkaar
daarom zou ik er voor kiezen gewoon een Eichmuller te kopen
Kost 69 piek maar dan zit je echt geramd
piek als in gulden of euro?
Deutsche Mark