Staal goud , go or no go? :)

1 like

Zou ook nog graag eens een staal/gouden horloge willen … Dus voor mij absoluut een “go”!

1 like

Het heeft een tijdje geduurd maar ik weet de goud staal combi nu ook te waarderen.

4 likes

Thanks!

Slechts bijzaak. :sunglasses::+1:t2:

1 like

Smakeloos. Waarom heb ik deze ooit verkocht? :man_facepalming:

16 likes

Kan prima

Met deze redenatie is een stalen horloge ook zielig. Want tja goud of platina was toch ook niet te betalen. Kortom kul argument.

5 likes

Sommige horloges krijgen er een hele goedkope uitstraling van. En bij sommige (meestal vintage) modellen vind ik het geweldig. Met die rootbeer GMT Master van @flowert (oh nee wacht, hij heeft hem verkocht) als ultieme topper.

Zelf heb ik een TH1000 die ik eerder helemaal wilde laten vergulden. Maar dat plan heb ik losgelaten, gewoon lekker in two-tone dragen

6 likes

Ik snap niet echt wat er fout aan is?

Stel je heet piet, piet vind staal goud mooi, piet is blij met staal goud, we zien een blije piet.

Kees vind staal mooi, hout niet van goud bij staal, Kees koopt een stalen horloge, en kijk een blije Kees.

Karel gaat voor goud, goud is voor eindbazen vind Karel, Kees en piet vinden dat niet, maar Karel koopt goud, en we zien een blije Karel.

De smaak van Kees piet en Karel zijn anders, einde verhaal, fout bestaat niet.

12 likes

Ooit deze staalgouden kanjer weggedaan voor een volgouden GMT Master II. Deze komt vast en zeker nog eens terug in de collectie.

De staalgouden Sub heeft destijds plaatsgemaakt voor de witgouden Smurf.

Mooie upgrades. Maar staalgoud is echt niet verkeerd :sunglasses:

2 likes

Een kwestie van smaak natuurlijk, maar voor mij een no go. Heb liever 1 kleur.

1 like

Ref: 187901

Edit: zag dat iemand hierboven al had gereageerd :facepunch:

2 likes

Ik heb helaas nog geen two tone configuratie ,maar sluit dit zeker niet uit ,echter moet een subtiele upgrading zijn van het geheel …

1 like

:point_up_2: Gewoon sprankelend :ok_hand:

Go dus!

6 likes

De staal-gouden (goud-zwart) GMT die jullie laatst te koop hadden, was echt een killer. Heb mijn 6-cijferige GMT laatst verkocht, een 5-cijferige two tone staat hoog op het lijstje.

1 like

Ik heb er geen. De meeste zijn vreselijk lelijk, er zijn er een paar mooi. Twee, als ik er bij nadenk. De groene staal- gouden bicolor certina duiker, een blauwe bicolor DJ en that’s it. De Santos is een soort van ok omdat ik er een zwak voor heb, maar liever staal.

1 like

Ik vind het vooral heel erg mooi!

,

6 likes

Nieuw in 2003 gekocht toen 7 jaar nonstop gedragen maar vond “ineens” het goud -staal te veel in your face, waarom weet ik niet en het horloge ligt nu eigenlijk al jaren in de kluis. Verkopen doe ik hem nooit.

3 likes

ECF077CD-9A5A-4360-ADD2-FEE5F6A20EAC

4 likes