Staal goud , go or no go? :)

Niets mis mee! Echter volledig goud heeft mijn voorkeur!

8 likes

Kwalificeert deze zich ook nog?

Geen fan van 2T hier behoudens enkele uitzonderingen zoals hierboven en:

1 like

Staal goud is vet!

7 likes

No go! Vind het helemaal niks!

Compleet goud vind ik ook verschrikkelijk…. Kan er niks aan doen

2 likes

Sommige horloges kloppen gewoon in two tone.

6 likes

No go.

Eigenlijk altijd heel erg lelijk. Heel af en toe zie ik iets voorbij komen waarbij ik het wel tof vind en eigenlijk alleen op modellen die een beetje de dressie kant op gaan. Zoals die twee van Oris die Mozaïek post, die zijn wel aardig

(Sorry, niet je Breitling… :hugs:)

Verder vind ik goud op tool watches echt als een slappe lul op een drumstel slaan. Een boterzacht metaal is echt het minst handige materiaal voor iets dat ogenschijnlijk bedoeld is om zorgeloos tegen dingen aan te kunnen butsen.

Er zijn weinig dingen die mij meer poser schreeuwen dan een gouden sub of seadweller. :grimacing:
(Maar als je die dingen echt, echt, echt heel mooi vind. Go for it, power to you. :kissing_heart:)

3 likes

Goud & staal zijn in mijn ogen geen combi. Kan niet precies uitleggen waarom, het vloekt voor mij, of het maakt het een beetje goedkoop denk ik.
Met uitzondering van horloges met een stalen kast en goud op de wijzerplaat zoals de uur markeringen, dat kan erg mooi zijn.

Helemaal mee eens, op één uitzondering na: The Man With The Golden Sub - HODINKEE

2 likes

Nice! Heerlijk in de zon

Groot rosé goud liefhebber! Heeft zoveel warmte en finesse

Eensch! Schitterend verhaal.

1 like

Een van mijn favoriete moderne speedy’s! Enjoy heel vet

1 like

:+1: iedereen smaak telt!

:+1: je hebt heel veel vette combinaties! Zelf ook groot fan van 2 Tone wijzerplaten bijvoorbeeld in oversized omega dress watches, misschien een leuk begin :blush:

1 like

Tsja, dit is eigenlijk ook staal/goud. Ik vind er niks mee.

4 likes

:muscle:

Wat mij betreft een go.

4 likes

Het is ook niet zo mijn ding. Heb alleen deze PR1500 met een vleugje goud hier en daar :innocent:

6 likes

Momenteel een Seiko SNXS75 onderweg, kleine gouden hints op de wijzerplaat. De meer opvallende combinatie van bijvoorbeeld de Datejust die hier enkele keren staat is in mijn ogen prachtig. Zeker geen verkeerde combi mits goed uitgevoerd!

1 like

funky :muscle:

1 like

Als u interesse heeft en een goed bod doet, wil ik hem misschien wel verkopen.
Hans