Wat een plaatje zeg, deze! Nog nooit gezien ook.
Verder is goud/staal uiteraard gewoon top
= Geen porum.
Ik heb het geprobeerd met een 1675/3, maar zelfs bij zo’n mooie klassieker kan de combinatie Staal / Goud mij niet bekoren.
Geef mij maar een Wit Gouden horloge
Dit is echt het enige horloge waar het klopt!!! Maar dit is niet echt een Staal/Goud combi …
Supergave Speedmaster
Niks mis mee. Ik vind het een prachtige combinatie; een horloge is immers ook een sierraad en mag imo best wel wat ‘foute’ bling bling bevatten. Uiteraard zijn de smaken verschillend.
Dit vind ik ronduit prachtig (plaatje geleend van de site van Longines). Is volgens mij wel een coating.
Wel oke, maar in balans waarbij goud in de details verborgen zit en dus niet te veel op de voorgrond komt. De bracelets met de gouden middenlinks zitten in de doos en doe er een leren band bij.
Zeer sporadisch vind ik het wel tof, maar over het algemeen no go.
Ik was altijd wat huiverig voor two-tone. Althans, om zelf te dragen. Het heeft ook lang geduurd voordat ik het aandurfde. Tot ik recent deze tegen het lijf liep.
Sindsdien ben ik om, mits het subtiel is. Wat overigens niet wil zeggen dat ik klakkeloos alles (voor mezelf dan) mooi vindt, maar het smaakt naar meer.
Toch wel een go, dus.
Je begrijpt volgens mij niet eens je eigen logica, want de opmerking van @RVV sluit daarop aan.
Volgens mij waren ze ook vrij beperkt leverbaar, Heb een oude UK folder waarin staat dat ze niet of alleen op speciale bestelling geleverd werden. Het gros wat ik tweedehands tegenkom staat te koop in Zwitserland, dus ik krijg de indruk dat ze daarbuiten niet veel verkocht zijn
Deze is toch echt wel fantastich hoor. Zo maken ze ze bij Tissot tegenwoordig niet meer.
Hier een heruitgave van zou ik wel zien zitten.
Nee het is tegenwoordig wel meer de lagere prijsklasse waarin Tissot excelleert Keramische kasten vallen daar denk ik wel buiten. Misschien toen ook al wel eigenlijk; er is vast een reden dat je deze dingen niet veel ziet
No Go
heb het ook mooilijk met goudkleurige markers of wijzers
Sommige horloges - Santos bijvoorbeeld, denk ik altjid onlosmakelijk aan staal-goud combo
het zijn horloges die ikzelf niet snel zou overwegen te gaan dragen, maar ik vind het wel smaakvol gedaan.
Verleden week heb ik een gouden en staal-gouden Submariner gezien en dat vond ik maar niks
Vintage dresswatch in goud vind ik dan weer vaak mooi, Omega Seamaster bijvoorbeeld
Nee bedankt.
Steel&Gold………Go Go Go👌
Ik had hier ook een (foute) associatie bij, maar deze is helemaal weg. Heb er eigenlijk altijd wel een (momenteel zelfs meerdere) in de collectie zitten en vind het zelfs echt geweldig.
Zeg nou zelf, geweldig toch
Heb eerder de staal/gouden sub met blauwe plaat en de dj blauw in staal/goed met jubilee. Ontzettend mooi.
Nu alleen nog een el primero in staal/goud, imo een mmoie combi