Staal goud , go or no go? :)

En mijn stalen Date+Day zou ik graag inruilen op deze 2Tone die ik eerder heb laten gaan :sweat_smile:

1 like

Mijn omega pre bond op staal

zou ik zo omruilen voor een exemplaar met two tone zoals

afbeelding

1 like

Heel nice! Tudor love

1 like

De BB39 S&G heb ik hier op het forum nog niet gezien. Erg mooie 2tone ook.

2 likes

Two tone horloges kunnen best mooi zijn. Maar als ik kijk en nadenk komt dat omdat het mooie modellen zijn, niet omdat ze two tone zijn. Sterker nog, het two tone voegt niks toe of maakt ze vaak lelijker. Ook is het sterk afhankelijk van de andere kleuren zoals de plaat. Een two tone sub met zwarte plaat is leuk maar een exemplaar met blauwe plaat kleurt totaal er niet bij en is niet te pruimen en heet niet voor niets clown.

Ooit deze op zwarte rubberband op marktplaats mis gelopen, Zie hem vrijwel nooit en nog altijd jammer dat ik hem niet te pakken heb gekregen :smirk:

2 likes

Mijn staal/ goud gedeelte in de collectie

5 likes

Absoluut een go. Wel afhankelijk van het model bij sommige horloges oogt het onpraktisch of staat het simpelweg niet.

Zo vind ik een two tone seamaster 300 gewoonweg minder mooi dan stalen variant. Een two tone cartier santos of een rolex 12633 (wimbledon) zoals die hierboven al gedeeld zijn vind ik echt schitterend.

Ik moet er ook wel bij melden dat ik zwak heb voor volledig gouden horloges (zal wel iets met midden oosters bloed te maken hebben)

2 likes

Ik vind het een dikke go! Mijn voorkeur gaat uit naar vol goud, alleen als daily beater niet echt praktisch. Goud is altijd goed :smiley:

5 likes

Prachtige plaat!

1 like

Ben het volledig met je eens!
Goud staal is cool! :sunglasses:

5 likes

Exact de reden waarom ik lang een staal goude sub gehad heb. Als daily inderdaad robuuster dan vol goud.
Nu heb ik wel een horloge met volgouden kast, maar door de lederen band ook goed draagbaar in het dagelijks leven.

1 like

Vroeger steeds het gevoel gehad dat goud of staal/goud iets voor oude mannen waren…
Maar sinds de Tudor Prince is mijn mening totaal gekeerd en ben ik dol op goud.
Vol goud valt wat buiten mijn prijs range, maar duotone voldoet zeker genoeg voor me :sunglasses:

6 likes

Absoluut go zou ik zeggen!

3 likes

Go !

Voor mij pas sinds 4 jaar.

Een snuifje goud kan ook. Deze Seiko vind ik top

3 likes

‘White grape’ is toch eigenlijk ook een soort van goud; -).

4 likes

:ok_hand:

1 like

Blijf deze platen zo sexy vinden

2 likes

Bij deze gaat ‘t wel✌️

1 like

Beetje modelafhankelijk, want het oogt snel druk of onrustig, maar het kan heel mooi zijn in mijn ogen

2 likes