Staal of leer?

Rolex op staal, Omega op eender wat. Voorlopig is dat op leer, dat voelt aangenaam warm. Ik moet zeggen dat die stalen band toch net iets te veel weegt in tijden van veel zitten en typen.

Navitimer op rubber?? Nahhh

1 like

En dan heeft leer toch echt wel een hele warme en ook een stoere uitstraling… maar wederom kwestie can smaak

Niks an! :sweat_smile::stuck_out_tongue_closed_eyes:

Hmm

• Ik vind leer het mooist
  • Ik draag staal het meest
  • Ik bezit nato’s en perlon het meest

Er is iets mis met mij.

7 likes

Leer!
Staal oogt al snel patseriger, kijk mij eens rammelen…:wink:

1 like

In de meeste gevallen kies ik toch echt voor staal! Makkelijker schoon te maken. Draagt fijner in de zomer wat betreft met het transpireren. Precies op maat zonder dat er een stuk lederen flap uitsteekt bij te smalle polsen ( tenzij op maat gemaakt ) en een sjiekere uitstraling ten opzichte van leer dat weer een warme uitstraling heeft. Maaaaar… lederen banden waar ik weer heel veel van heb zoals croco, slang, hagedis en rog in allerlei kleuren… is een stukje personalisering van jezelf. Deze draag ik meestal in de winter dan. Net als schoenen maken de man en velgen maken de auto. :wink:

2 likes

Aan staal moet ik altijd heel erg wennen. Leer op m’n IWC vind ik nog altijd het fijnste. Alleen zoals raoult zegt is het in de zomer wel even wat meer zweten…

1 like

ik ga zelf ook voor staal of leer :ok_hand:
gewoon omdat ik deze mooi vind en andere me niet kunnen bekoren :wink:
mss ben ik meer een dresswatch drager?:thinking:

1 like

Dat roepen wij al jaren :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Leer, vooral omdat het mooi en veelzijdig en levendig en comfortabel en luxe en classy is.
Handig en gemakkelijk is voor de daily beater, G-Shock op rubber.

1 like

Na op verschillende horloges leer te hebben geprobeerd kom ik toch steeds weer op staal terug :sunglasses:
Voor veel dressers is mesh heel mooi!

2 likes

Staal of rubber voor mij.

Ik dacht dat een duiker staal moest zijn maar op rubber draagt een Samurai heel prettig.

Hangt totaal af van het horloge. Maar meestal staal.

Duikers zoals mijn sub draag ik ook graag op rubber.

Polerouters zijn er eigenlijk meestal niet met stalen banden, en de vintage stalen banden die er wel mee matchen zijn vaak ruk.
Dus die draag ik ook (liever) op leer, al heb ik een stalen UG band).

Ligt puur aan voor welk horloge het bandje is. Dus ik vind het een vraag die niet te beantwoorden is. Dus wat mij betreft een poll die niet in te vullen is.

1 like

Ja, is ook zeker! Maar ook kwestie van smaak! Een datejust 41mm zet je ook niet op leer… daar is de stalen Oysterband te mooi voor om zo even een voorbeeld te maken.

Ik heb mijn sub liever op rubber dan Oyster… :scream:

5 likes

Een dresswatch hoort per definitie op leer. Ikzelf draag liever (edel)metalen banden.

Staat hem ook goed. Lekker sportief.

1 like

Omdat het een duiker is. Een datejust daarentegen weer niet… wel gaaf btw!

Everest bandje.

Ik vind een vintage DJ en dd ook wel leuk op leer… maar er een goeie metalen band is nog een paar keer mooier.

Een duiker op leer is in mijn ogen nooit mooi.

1 like